#1
|
||||
|
||||
16v kr motor + evt. bak
heb nog een 16v kr motor liggen eventueel de bak. (350 euro)
Motor los 250 euro Bak los 150 euro Beide in goede staat bij interesse graag bellen 06 24530057 |
#2
|
||||
|
||||
Hey Maikel,
Hoeveel km's heeft het blok gelopen? Injectie gedeelte (comp) er ook bij? Wat voor inlaat buizen zitten erop? Alvast bedankt voor het antwoorden, Groetjes Marald
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#3
|
||||
|
||||
km stand niet echt bekend, maar echt goed lopend motortje. met compleet inectiegedeelte. nu dunne inlaat, maar heb nog wel dikke liggen voor een kleine meerprijs.
Bel me anders even vindt ik makkelijker en sneller. |
#4
|
||||
|
||||
Bellen kan altijd nog
Maar vind een blok best prijzig, zonder de geschiedenis te weten (beetje risico). En vooral zonder 50mm inlaat. Dus zit nog in de twijfel fase wat ik kan/moet doen. Rijd zelf PL- die ik graag om wil bouwen na kr- vandaar dat ik ook graag comp/injectie wil hebben. Waarschijnlijk wil ik de boel dan ook laten reviceren. En zou dan zonde zijn om veel geld voor een blok neer te leggen die daarna nog gereviceerd moet worden voor een flink bedrag. Dan zou ik net zo goed een versleten voor minder kunnen nemen. Waar kom je eigenlijk vandaan?
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#5
|
||||
|
||||
Maikel komt uit Molenschot, net onder Breda, dus voor jou goed te rijden
__________________
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 |
#6
|
||||
|
||||
Dankje..
Zou daar laatst ook al een blok op halen, die onder me neus is weg gehaald.
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#7
|
||||
|
||||
waarom bouw je je pl motor niet om naar kr, kabelboom, luchtweger en nokkenassen. haal je voor een beetje op de sloop.
Dit blok is echt goed in orde en loopt als de brandweer, vandaar de prijs. |
#8
|
||||
|
||||
mijn blok heeft 250dkm gedraaid en is toe aan vernieuwing.
Toch wil ik er in blijven rijden en wil dus een blok erbij om dat op te knappen. En dan als hij klaar is over te zetten. Als ik het dan toch over wil zetten dan gelijk een ander injectie systeem want van die pl- troep word je helemaal gek Maar als je me kan garanderen dan je blok echt goed is, Hoe kom je er aan eigenlijk aan en waarom doe je hem weg?
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#9
|
||||
|
||||
Auto gesloopt, lag koppeling uit en de carroserie was dusdanig dan het niet meer rendeerde de koppeling te maken.
|
#10
|
||||
|
||||
Maar zit er nou een kabelboom en Comp bij? Omdat je de auto zelf gesloopt hebt?
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
Als je lang wacht deze ook . Blokken uit Molenschot zijn goed. |
#12
|
||||
|
||||
hahahahaha
Gelukkig werd er toen verteld dat er nog genoeg 16v blokken in omloop zijn.
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#13
|
||||
|
||||
compleet met kabelboom en comp.06 51576391
|
#14
|
||||
|
||||
niemand
|