|
||||
|
||||
Connectors
Nu ik ben aanbeland bij het aansluiten van mijn cruise control systeem kwam ik 3 verschillende connectors tegen waarmee ik eigenlijk geen raad wist.
Nergens vind ik aansluit mogelijkheden om deze connectors aan te sluiten en naar mijn idee lijkt het er op dat ik een andere connector nodig heb die zich verbind aan de connectors die ik hier heb. Een soort van female connector die je dan kunt verbinden met deze male connectors zoals je dat volgens mij in vaktermen benoemd. Het gaat om de connectors met het onderstaande serie nummer. Nr. 1: 357 972 761 Nr. 2: 161 971 976 A Nr. 3: 161 971 976 B Van de eerste connector heb ik een foto gemaakt. Hopelijk kan iemand mij hier mee verder helpen. Wil het systeem nu namelijk toch wel eens volledig aangesloten hebben.
|
|||
|
|||
Is dat het standaard vacuüm cruise control systeem voor de benzine Passat en Golf 3? Ik neem aan dat je de handleiding van http://www.vwgolf-info.nl/handleidingen/index.php kent?
Als je aangeeft wat je wel en niet hebt, kan ik misschien meedenken. Heb er in het verleden enkele ingebouwd. De stekkernummers zeggen mij niets. |
|
||||
|
||||
Het is een standaard cruise control systeem van een oude type Corrado VR6 van '92. Heb de straks trouwens ook even gekeken en genoteerd welke kleuren de draden hadden.
Nr. 1 Zwart - Rood Nr. 2 Rood - Zwart Nr. 3 Wit - Blauw
|
|||
|
|||
Op een van de laatste bladzijdes van de verlinkte handleiding staat een bedradingsschema. Kun je daar wat mee? De stekkernummers die je noemt, zie ik in de tekst niet terug, maar met de draadkleuren en alle spullen voor je neus kom je er misschien toch wel uit.
Blauw-wit is waarschijnlijk het snelheidssignaal. Die moet op een van de verdeelblokken achter de zekeringkast. Ik moest er een andere voor verwijderen omdat het blok vol zat. Heb de draad naar de radio er toen maar uitgehaald, de Pioneer deed er toch niets mee. |