|
||||
|
||||
Amerikaanse licht unit?
Ik ben dus op zoek naar de zogenaamde 'amerikaanse lichtunit' of hoe dat ook mag heten.
Ik ben al via google en de search op zoek geweest maar kan er weinig over vinden. Ik wil dus dat m'n knipperlichten als dagrijverlichting branden. (volgens mij branden ze ook flauwer dan wanneer ze knipperen) Misschien kan iemand mij meer vertellen of hier aparte units voor zijn om aan te sluiten of kan iemand misschien een how-to als sticky maken? |
|
|||
|
|||
heb ze ooit besteld bij us-lights volgens mij
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ik maar zoeke en gewoon niet kunnen vinden :s
staat het hier gewoon op t forum |
|
||||
|
||||
Altijd mooie add on =P
Is het voor golf 3 en heb je er nog vragen over?
|
||||
|
||||
ik zit nog te twijfelen of ik het zo mooi vind bij een mk3, bij een mk2 vind ik het superdik staan.
m'n auto is eindelijk weer af na een paar maanden, dus ben allang blij dat ik weer kan rijden. |
|
||||
|
||||
btw, volgens mij heb ik het al eens gevraagd, maar jij woont toch een stukje voor steenbergen, beneden aan de dijk? waar je ook die polder in kan?
|
|
|||
|
|||
bij een vriend van mij heb ik gewoon een paar stadslicht fittingen van een golf 2 in zijn golf 3 knipperlichten erbij gezet.(even een gaatje boren en klaar) Even 2 kabeltjes trekken en je bent klaar. Nog geen 10euro materiaal kosten.
|
|
||||
|
||||
Als je pic wil van hoe bij mk3 staat wilk da wel ff posten. Ik vind zelf bij mk3 ook wel dik staan maarja als je zelf heb dan is da logisch.
Heb je da echt gevraagd, kan me al nie meer herrineren, zo druk Maar inderdaad net voor steenbergen onder aan de dijk. Staat ook altijd een gele polo 6n. Maar persoonlijk zouk nie doen zoals VWJYI zegt Voor apktje moet namelijk niet werken plus branden pinkers zijn mooier dan stadslichtjes
|
|||
|
|||
voor apk even fitting er uit en klaar. Met die modules moet je ze ook uitzetten en is een duurdere optie
|
|
||||
|
||||
Tja maar ik trek 1 stekkertje los en ze werken nie, jij moet eerst knippers er uit, lampje er uit en knippers weer terug er in, beetje veel werk. en voor die 40 eurie die ut kost heb je goed setje en echt de pinkers die branden
|
||||
|
||||
hoe is het eigenlijk geregeld met de orginele amerikaanse uitvoering?
|
|||
|
|||
ik heb bij mij een dubbelspiraal lampje er in zitten. Dus een fitting met 3 kabels. Verder heeft die van mij ook geen stadslicht in de koplampen.
|
|
|||
|
|||
Ander voordeel van de USLights-modules is de betere zichtbaarheid. Tijdens het knipperen schakelt de USLights-functie aan die kant uit, waardoor het knipperen niet als sterk-zwak-sterk-zwak eruit ziet, maar als origineel aan-geheel uit-aan-uit-aan-uit... Na 1 seconde geen knippersignaal te hebben ontvangen gaat de USLights-functie aan die zijde weer aan. Werkt erg mooi!
|
|
||||
|
||||
Quote:
En voor de APK standaar verlichting stand. enkeld even een stel schroefje naar links en klaar Briliant, en lekker snel te monteren! |