![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hier nog liggen, een zeer netjes Golf Mk2 'zacht' (gti/gtd ) dashboard .
Geen scheurtjes en/of beschadigingen ! Prijs is 50 euro , af te halen in Dokkum, friesland . Zou m eerst bewaren voor m'n eigen Mk2 ,maar daar zit inmiddels al een USA dashboard in , en is deze over . Dan maak ik er liever een andere forummer gelukkig mee ![]() Bij interesse graag Pb . Edit ; Dashboard ligt nog op zolder vandaar dat er geen foto van is ,maar iedereen zal inmiddels wel weten hoe een 'zacht' mK2 dashboard eruit ziet ![]() Maar kan er eventueel bij interesse wel een foto van maken .
Last edited by jettaracing : 20-01-2012 at 22:13. |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Heb je toevallig een setje liggen voor een golf 3 cabrio? En wat zou de prijs daarvoor zijn? |
|
||||
|
||||
![]() Uhm ,ik bied hier een dashboard aan voor een Mk2 ............heb niks liggen voor een Mk3!
|
||||
|
||||
![]() Zondagmiddagupje
|
||||
|
||||
![]() Eventueel mee te nemen naar de Midwinter speed meeting op 4 maart as
![]()