|
|||
|
|||
GOlf 3/caddy TDI schade/loop of sloop geen apk! enz!
Ik ben op zoek naar een golf 3 tdi. Mag een 90 of een 110 pk zijn, maakt niet zoveel uit.
Het liefst heb ik een schade auto of een auto zonder apk die helemaal verrot is. Ik hoef alleen de motor te gebruiken namelijk, voor een ombouw project. Als de motor + bak maar goed zijn, dus schaam je niet om rotzooi aan te bieden die motorisch nog in goede staat zijn. Wie heeft nog iets staan? dit voor een ombouw projectje M.v.g. |
|
||||
|
||||
kijk even op marktplaats in beekbergen golf 3 tdi 90 pk loop of sloop
http://auto.marktplaats.nl/volkswag...&fta_ind=6&fs=1 |
|
|||
|
|||
Wat is je budget wat je ervoor over hebt ?
Misschien nog een nette golf 3 tdi staan met schade. Hele nette wagen en de motor loopt super. Pm anders maar even.
|
||||
|
||||
heb een complete goed lopen seat ibiza 90pk staan.
stuur maar een pb als je interesse hebt. |
|
||||
|
||||
Heb ook nog een 90pk tdi staan, auto is niet heel veel meer, maar motor loopt super ,Hoor het wel als je intresse hebt
|
|
|||
|
|||
budget is rond de 250 eurie.
|
|
||||
|
||||
Kijk eens op marktplaats, met een paar klikken zie ik er genoeg staan die in aanmerking komen.
Kijk ook naar de restwaarde die je voor de losse onderdelen kunt krijgen, dan is de 250 zeker haalbaar. |
|
|||
|
|||
@Dokter D
daar ben ik het mee eens maar ik woon in een flatje en heb dus niet echt de ruimte om z'n auto uit elkaar te halen om de onderdelen te verkopen. |