|
||||
|
||||
ff wat foto's
Vandaag met de kever naar het werk gegaan om vanavond door te rijden naar 7Huizen. Mijn collega heeft ff wat foto's gemaakt die wel leuk genoeg waren om ff te posten.
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit! Zeker de moeite om die te posten!
|
|
||||
|
||||
Ja kreeg een beetje koppijn bij het bekijken van de eerste foto, heel vaag, loopt rond lijkt wel! Maar wel cool!!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Fish eye geloof ik, maar schiet me er niet op af want ik heb niet erg veel verstand van camera's. Was wel een hele dure geloof ik.. |
|
||||
|
||||
Foto's zijn wel van hele goeie kwaliteit, en zo'n foto is ook vet om te vergroten en in te lijsten!
|
|
||||
|
||||
ja is een fish eye lens.
|
||||
|
||||
mooie bandjes en velgen! superrr
|
|
||||
|
||||
super!
|
|
||||
|
||||
mooi hoor
|
|
||||
|
||||
erg mooi, fish-eye rules
|
||||
|
||||
straks ff IRL aanschouwen !!
Cool
|
|||
|
|||
Erg mooi, heb je ook nog normale foto's? Die zou ik ook wel willen zien namelijk
|
|
||||
|
||||
vind die redlines nog steeds supergaaf! foto's zijn ook te gek!
|
||||
|
||||
ik mag er wel over, die combie van bandjes en velgen
|
|
||||
|
||||
Echt een mooie kevert inderdaad, en erg stoer zo die ronde foto's. Inlijsten!!
|
|||
|
|||
ik wil ook zon lens (en zon kever wil ik eigelijk ook wel )
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hmm, dit zijn de normale foto's. Ze zijn gemaakt met een fish eye lens, dan krijg je van die ronde foto's. Als je foto's van mijn auto wilt zien, moet je even bij de evenementen verslagen kijken. Daar staat ie af en toe tussen. En als ik weer nwe foto's heb, zal ik ze posten. |
|
||||
|
||||
erg mooie foto's
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hier Oskar, op volksaddiction.nl staan er zat