|
||||
|
||||
Witte Jetta 1 project
Hallo mede forumers!
Ik ben Rick, 20 jaar jong en ik werk als automonteur . Ik ben al een hele tijd bezig met mijn Jetta 1! Nu werd het wel eens tijd om om het aan jullie te laten zien, Ik heb deze auto overgenomen van een vriend van mij, hij heet nu mijn oude golf cabrio. Hij is nu al heel ver af Dus ik zal af en toe wat foto's plaatsen. Hij was mat groen toen ik hem kocht maar heb hem inmiddels wit laten spuiten. Ook heb ik er gas ingebouwd dit is voor mij een daily en ik rij redelijk veel! Even wat gegevens : Bouwjaar: 1983 Motor 1.3 Brandstof gas De foto's zet ik er steeds een paar op, ik heb er namelijk heel wat! Hier alvast 1 foto hoe die was toen ik hem kocht. De rest doe ik vandeweek erop zetten. Gr Rick Last edited by Stuifah : 08-10-2012 at 21:28. |
|
||||
|
||||
Kom maar op met die fotos dan
|
||||
|
||||
Ben eens benieuwd
|
||||
|
||||
Zien zien zien!
|
||||
|
||||
wat foto's
Hierbij alvast waarvan de beloofde foto' s!
|
|
||||
|
||||
nog meer foto's
Zo dat was het weer even meer foto's volgen ! Gr Rick |
|
||||
|
||||
Ziet goed uit! Welke kleur wit is het?
|
||||
|
||||
wit is the shit
|
||||
|
||||
Gaaf!
Heb m een hele tijd geleden te koop zien staan, hele tijd getwijfeld, maar toch een mk2 gekocht. Maar goed dat jij m hebt gekocht want ik had dit er niet mee kunnen doen |
|
||||
|
||||
Mooi ding man
Wat zijn de plannen er nog mee? Andere wieltjes? Verlagen?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet zo even niet welke kleurcode die is, maar is iig wel orginele vag kleur! |
|
||||
|
||||
Quote:
Zit schroefsetje onder en nu zitten er imi bbs wielen op, verder moet ik hem nog een beetje afwerken enzo stripje hier en daar |
|
||||
|
||||
Pics, or it didnt happen!
|
||||
|
||||
Gelukkig heb je iets moois gemaakt van mn ex
|
|
|||
|
|||
Heerlijk helder wit..
|
|
||||
|
||||
MIJN OUDE VERTROUWDE JETTA'tje! kicke!!!!
Je neemt hem goed onder handen! |
|
||||
|
||||
Ziet er veelbelovend uit
|
|||
|
|||
Foto's!!!! Ben benieuwd! Lekkere kleur ^^
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de leuke reacties! Morgen of zaterdag zal ik weer wat foto's plaatsen!
|
|
||||
|
||||
Goed bezig!