|
||||
|
||||
Brons/goudkleurige Porsche C2's
Deze velgen moet ik van een kameraad hier te koop aanbieden, omdat er op MP alleen maar koopjesjagers zitten :SCRATCH:
Gaat om mijn oude set C2's De velgen zijn helemaal opnieuw ontlakt, en gespoten dit is profesioneel gebeurd. De kleur is Brons/goudkleur nieuwe kleur van Volvo. Velgen zijn: 2x 6j en 2x8j zo goed als nieuwe banden, deze heb ik nog gekocht, op de 6 liggen 165-45 serie, en op de 8j 205-40 series adapters zitten erbij 20mm en 35mm zo uit mijn hoofd nog deze zijn nog geen half jaar oud en nieuw gekocht bij Stroeve. Set word met de adapters verkocht, alles gaat niet apart weg omdat de velgen niet op de volgende auto passen. Vaste prijs voor de velgen en adapters is 500 euro, en das geen geld wat het setje mij al gekost heeft, en 2 week geleden helemaal opnieuw is gespoten.
|
||||
|
||||
Welke adapters zitten erbij. 4 x 100 naar 5 x 130?
|
|
||||
|
||||
Kevin idd 4x100-5x130
tevens een uppie
|
||||
|
||||
Welke ET zijn de velgen ivm de nogal brede adapters? is de set incl. banden?
|
||||
|
||||
dit is helemaal een complete set, met banden, adapters
Velgen zijn niet meer van mij, maar van een maatje voor vragen sms of bel naar dit nummer, en hij kan je alle info geven 0613777485