|
||||
|
||||
Gezocht: Best.deur Pomp-Schakelaar CV Golf2/Jetta
Gezocht: Best.deur Pomp-Schakelaar CV Golf2/Jetta
Bij deze ben ik op zoek naar een originele Pomp-Schakelaar CV voor de bestuurderskant deur voor mijn Volkswagen Jetta uit 1991. In mijn Jetta zit alles origineel aangesloten, maar onbreekt deze schakelaar die het aanstuurt. Wie heeft of weet er eventueel ergens eén liggen, of heeft een Origineel Volkswagen Onderdeelnummer. Liefst inclusief, en met originele stekker aansluiting/bedrading ..................... (zie 1e foto) Alvast bedankt. Van Links naar Rechts: - blauw - bruin - rood - rood/wit - rood/geel --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Last edited by henkwassenaar : 26-01-2012 at 14:57. |
|
||||
|
||||
Ik zal trouwens voor de zekerheid even voor je kijken want bij mij ligt m'n Golf toch half uit elkaar zonder interieur erin :P
Deze heb je nodig en heb even in m'n Golf gekeken en je hebt nr: 443862153 nodig!
Wagenpark: Golf 2 GTI 8v 1985 (Under Construction) Golf 2 Avance 1.3 1987 (SOLD) Passat Sportline 2.0 20V 2002 (SOLD) Last edited by Bumper83 : 27-01-2012 at 19:07. |
|
|||
|
|||
Je hebt alleen die drie kabels nodig,die twee[blauw en bruin zijn ws van de deurspeakers
Wat gebeurt er als je de rode tegen 1 van de andere aandrukt! Heb eventueel nog wel een stuk kabel waar de stekker aan zit |
|
||||
|
||||
Vandaag voorzien van een CV pomp/schakelaar............
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is idd het nummer............... |
|
||||
|
||||
Quote: