|
|||
|
|||
Jetta Mk2 Coupe VOOR '86. Maak niet uit welke motor of staat!
Dag mensen,
Ik ben opzoek naar een belastingvrije Jetta Mk2 Coupe 2deurs. Ik heb niet veel eisen, maar een paar er van zijn: MOET 2 deurs zijn, MOET APK hebben of APK waardig zijn, MOET oldtimer zijn MOET Mk2 Jetta zijn. HOEFT geen pareltje te zijn, maar roestvrij is mooi meegenomen. Motor maakt niks uit, of het nou een 1.1 benzine is of een 1.6 GTD diesel.. Groeten, Kaantjee.. Oh ja, max. wat ik er voor uit geef heeft puur te maken met het staat/uiterlijk van de auto. Maar hou in gedachte dat ik niet meer dan 1500,- heb uit te geven.. Last edited by kaantjee : 27-01-2012 at 17:18. |
|
||||
|
||||
Jammer dat het belastingvrij moet zijn
|
||||
|
||||
Staat hier een gt jetta belastingvrij te koop,even kijken bij het te koop gedeelte.
|
|
|||
|
|||
klopt, ik heb al iedereen in de verkoop forum met een jetta dankzij de zoekfunctie.al een pm gestu urd. Maar alsnog een gevraagd topic openen leek me ook verstandig voor de mensen die evt geen verkoop topic hebben
|
|
||||
|
||||
Me Pm ontvangen?
|
|
|||
|
|||
Jaa ik heb je PM ontvangen, maar jammer dat er al iemand komt kijken dinsdag, die neemt hem vast en zeker gelijk mee..
Ik wil wel eerste optie wanneer de beste man afhaakt! :P |
|
||||
|
||||
Jep, jij hebt de eerste optie daarna! Ik laat het je weten Dinsdag / Woensdag.
|
|
|||
|
|||
Aiight.. Is cool..
|
|
||||
|
||||
|