|
|||
|
|||
spaarkever 73er in onderdelen
nou kogel is definitief door de kerk
hij gaat kompleet in onderdelen weg als iemand onderdelen nodig heeft pb maar wat en wat je er voor wil geven hier een lijst wat er bij en op zit 4x scherm goede staat motorkap a kofferklep voor super strak gemaakt linker deur kaal met iets werk rechter deur kaal iets werk motor goed lopend met nieuwe bougie kabels bougies en ontstekings delen is er lopend uitgehaald rookt niet en trekt goed bak deurkaarten v+a nette staat zwart rechter dorpel nieuw imi nieuwe kattebak inlas stuk links achter voor b paneel 2xrechts inlas deel b paneel wielen met goede banden 4x chroom ring velg 5x whitewal vooras verstelbaar ruitenset koplampenmet nieuwe hella reflectoren achterlichten teller stuur knipperlichten bumpers nieuwe tapijt set kaalchassis met nieuwe bodemplaten en kenteken spagettie uitlaat voor 1200 graag berichtje wat je zoekt en wat je er voor over hebt ga niks weggeven maar hoef ook niet de hoofd prijs niet vragen wat vraagje er voor maar gewoon bieden wat je er voor over hebt bellen of mailen 0646047890 f.preuter@upcmail.nl auto mag voor een goed bod ook in 1 geheel weg maar ligt helemaal uit elkaar vraag prijs omdat het moet compleet in onderdelen 1750 |
|
|||
|
|||
zonde om zon mooie spaarkever weg te doen.
maar zijn die "bokjes" waarmee de koets omhoog staat ook tekoop? |
|
|||
|
|||
ja die zijn te koop
en zo mooi is de kever niet hoor 1 bonk ellende meer roest en plamuur als plaatwerk bokjes hebben mij 170 euro gekost dus doe maar een bod |
|
||||
|
||||
wat wil je voor de bumpers hebben ?
|
|||
|
|||
werd vanmiddag gebeld door iemand die het blok wou kopen en druk aan de praat bied hij me in eens een body aan in hele aceptabele staat en voor weinig dus gelijk in de groep gegooit thuis en vanavond naar hem toe geweest en daar stond het project wat ik eigenlijk voor ogen had
iets werk en rijdend te doen maar ging alleen om de koets en voor de gein gevraagd kost ie kompleet en toen maar gelijk de hele auto gekocht op blok en voor as na maar die heb ik zelf het is een 73er 1300s maar gaat de schermen en kofferklep en motorkap van de mijne krijgen en bumpers komen er ook op spuiten dat komt wel eerst weer rijdend maken en de rest gaat in de bingo maar eerst het beste er uit zoeken ben weer een blij man :mrgreen: |
|
||||
|
||||
Als ik het goed begrijp is hij dus voorlopig uit de bingo?
Zo niet dan moeten bij alle onderdelen prijzen gezet worden. En een afhaal locatie moet er ook bij.
|
|||
|
|||
moet eerst kijken wat ik allemaal ga gebruikden op de nieuwe kever en wat dan nog over is gaat in de bingo
kever body of wat er van over is en chassis met kenteken zijn nog wel te koop let wel geheel kaal 350 euro met kenteken leuk voor buggy project of auto cross af te halen op zeer korte termijn liefst voor 5 feb in apeldoorn |
|
|||
|
|||
alles verkocht
|