![]() |
|
|||
|
|||
![]() Set is vrij uniek!
Maten zijn 8 breed, ET 30 16" 4x108 maar herboorbaar. Binnenrand is Mat zwart gelakt voor het onderhoud. buitenranden zijn vernisloos, dus ideaal om eventjes te polieren ![]() Mist enkel 2 naafdeksels.. Eventueel na te maken in polyester en dan een BBS dop insteken ![]() ![]() ![]() Richtprijs ; 680€ of te ruil! Woonplaats; Itegem, In de provincie antwerpen. |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() Up! ook te ruil he
![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoe wil je de velg herboren dan?
|
|
|||
|
|||
![]() Naar 4x100.
Worden een soort van "bussen" ingeperst, en daarna opnieuw 4x100 geboord.. |
|
||||
|
||||
![]() Vrij apart dat je op een Belgisch forum spreekt over dat je ze moet verkopen omdat ze niet naar 4x100 omgeboord kunnen worden. http://www.tuned-belgium.com/phpBB3...11084&start=195
|
|||
|
|||
![]() klopt! normaal kunnen ze niet omgeboord worden, maar wel naar 4x100
![]() Ik doe ze weg omdat ik iets anders en breder zoek ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zou je mij foto's kunnen mailen van alle velgen? En ook wat foto's van de doppen, zodat ik kan zien of deze makkelijk na te maken zijn. Mijn email-adres is: ardjanvanwijk(apestaartje)hotmail.com Weet je een adres voor het omboren naar 4x100 en heb je enig idee wat dit zou kosten?
|
|||
|
|||
![]() PRIJSVERLAGING !
580euro! 16" 8breed et30 4x108 (wel herboorbaar, bevestigd door vosn.) Reden; eigenlijk wa te smal voor ne 16 voor de cabrio.. Dus te ruil met een breed setje 16 of een setje 17 ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by chesneyy : 20-01-2012 at 12:57. |
|
|||
|
|||
![]() niet te boren
|
|
|||
|
|||
![]() WEL te boren!
Er worden bussen ingeplaatst en dan op die plek 4x100 geboord. dit is al door meerdere bevestigd. Man toch ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Velgen worden gepropt dus de originele gaten worden opgevuld door aluminium stoppen deze worden daarna opnieuw geboord zodat 4x100 wel van toepassing zal zijn, VOSN kan dit inderdaad ja. Dus Chesneyy heeft gelijk. EN verder een up voor de velgen.
En succes met de verkoop kerel.!