|
|||
|
|||
2 mooie zgan kuipstoelen te koop
ik heb hier 2 zeer mooie en goed zittende kuipstoelen staan die er uit mogen heb ze in de kever gehad met 3 punts bevesteging maar kunnen ook op glij rails gelevert worden
leer met alcantara zitten zeer goed en 2 kussentjes per kant dus je kunt eenvoudig de zit hoogte aan gepast worden prijs voor de 2 samen 250 euro of een goed bod afhalen in apeldoorn voor info 0646047890 |
|
|||
|
|||
175 kom ik ze halen aankomende zaterdag halen.
|
|
|||
|
|||
is goed wel na 16uur ivm werk
|
|
|||
|
|||
weer te koop rasselman reageert niet
|
|
|||
|
|||
hoppa 175 mogen ze dus weg dit weekend wie maakt me los 0646047890
|
|
|||
|
|||
schop
|
|
|||
|
|||
vandaag halen 150 euro anders gaan ze in de kliko
|
|
|||
|
|||
je mag ze hier wel in de kliko gooien dan
|
|
|||
|
|||
na dat ik ze met stanley m bewerkt heb is dat goed
|
|
||||
|
||||
150 of in de kliko?
wat is dat nou weer? dan ga ik ervanuit dat ze geen 150 waard zijn, ik bied 10 euro en dan kom ik ze volgende week ophalen |
|
|||
|
|||
omdat ik er 150 voor wil hebben voor minder gaan ze in de kliko punt uit
|
|
||||
|
||||
Quote:
Vaag, maar goed, moet jij weten Mocht je je bedenken voor dat je ze weggooit, ik geef je er dan 25 euro voor en kom ze deze week ophalen Last edited by Sonic_striker : 08-10-2012 at 07:45. |
|
|||
|
|||
klopt maar ik en vaag maar ze liggen in middels op het stort gat dus kan op slot
|
|
|||
|
|||
Vind jou redenering niet correct, ieder moet voor zich weten wat hij met zijn verkoopwaar doet! Bij de één ligt de gunfactor hoger en bij de ander lager! Als Frank zijn kuipen in de container gooit moet ie dat nog altijd zelf weten.
|
|
||||
|
||||
als je ze dan zo graag had gewilt moet je indd maar meer willen betalen
ik dump iets ook liever dan het voor 25euro te verkopen.. allemaal voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
precies zo is het en niet anders
nu heeft niemand er meer iets aan probleem opgelost |