|
||||
|
||||
Golf mk2 1.6cl belastingvrij wit
Wegens aanschaf Passat 32b Coupe te koop aangeboden:
Witte originele NL Golf 2 1.6CL uit november 1986, 129k gelopen, APK tot april dit jaar, onbeschadigd electrisch Recaro interieur, dit is ook los te koop voor €600 uiteraard met deurpanelen, hoedenplank en draadboom erbij. De wang van het zitvlak van de bestuurdersstoel is nieuw en ik heb de wang van de rugleuning opnieuw laten bekleden met de originele Recaro stof. Voorzien van een 4+E bak, dus loopt lekker rustig op de snelweg (code 4T), ik heb er zelf 6k mee gereden en haal er 1:16 mee. Op een klein stukje van de achterspatbordrand zit een beetje roest, voor de rest is de auto bikkelhard. Verlaagd met een FK schroefset. Voorzien van zwarte GTI hemel, zwarte C stijl kappen en gordels achterin. Zit zeer netjes in de lak. De auto staat warm en droog binnen naast de mk1. Het originele grijze interieur en de veren en dempers heb ik er ook nog bij, als de Recaro's los verkocht worden komt dat erin. De wang van de bestuurdersstoel van het originele interieur is wel wat versleten. Het serviceplan zit er nog bij en is van nieuw tot aan 2004 (km stand 57285) volledig ingevuld door VW dealer Wahl Oosterhout waar de auto ook vandaan komt, 1e eigenaar heeft er 18 jaar in gereden. prijs is €2000, afdingen mag uiteraard, maar dan wel naast de auto. Inruil is niet mogelijk, mits je een 5 bak voor een 32b wilt inruilen. Let op: de Melber's op de foto's zitten er niet meer onder, er zitten nu 13" zwembandjes onder met redelijke banden. Last edited by Mk1driver : 06-02-2012 at 22:38. |
|
||||
|
||||
Deze mag dicht.
|
|
||||
|
||||
Is hij verkocht?
|
||||
|
||||
Quote:
Nope, maar ik ben bang dat ik spijt krijg van verkopen, erg fijne auto. Last edited by Mk1driver : 08-02-2012 at 17:22. |
|
||||
|
||||
Quote:
denk ik ook! zoiets moet je natuurlijk bijhouden!
|
||||
|
||||
Ik heb wel interesse in ieder geval
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry maar hij gaat niet weg. |
|
||||
|
||||
Quote:
groot gelijk !!!!!!!
|
||||
|
||||
Mocht je je een keer bedenken, mag je me altijd even een pm sturen!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zet je erbij in het rijtje