|
|||
|
|||
Golf 1 Cabrio 1.8GTI Etienne Aigner
Hierbij verkoop ik een Golf 1 Cabrio 1800GTI 8v. Etienne Aigner uitvoering!
Wagen dient opgeknapt te worden. Heeft +-239D km op de teller staan en draaid nog altijd als een klokje. Versnellingsbak ok, cabrio kap oke, Motor oke. Interieur vertoond hier en daar wat gebruikers sporen maar niet extreem erg. Wagen is verlaagd op AP schroefkit die weliswaar nog geen 2000km gebolt heeft (kan je zo ook zien als je onderaan kijkt). (staat op regelementaire hoogte) Is in het verleden ook gekeurd geweest met verlaging en dus geen enkel probleem. Heeft recent in garage nieuwe banden, nieuwe catalysator, remblokken en remschijven gekregen, ook olie en olie filter. Wagen is daarna rijdend weg gezet geweest. Koffer is beschadigd maar is een 2de kofferdeksel bij. Ook bestuurders spiegel is defect en hier is ook een 2de bij. Rondom chrome strips, chrome randje rond gril, iron cross voorlichten (donker), en heldere achterlichten enz. Wagen word verkocht ZONDER keuring daarbij het voertuig al geruime tijd is uitgeschreven. Prijs 1400€ Het merendeel dat u ziet op de wagen is stof en vuiligheid. |
|
||||
|
||||
is de cabrio er nog? anders ben ik misschien wel geintereseerd
|
|
||||
|
||||
Ik zie geen foto's.....
|