|
||||
|
||||
82er golf 1 zonder mistlicht achteraan?
ben in het bezit van een volledig originele (onverprutste) golf 1 van 1982
wat me opviel eraan: geen knop voor mistlicht achteraan heb het paneel er eens uitgehaald rond de teller om te kijken voor de kabel hiervan zodat ik een knop kan steken, maar totaal geen kabel te vinden nergens in geknipt of zo ... (alles zit nog origineel vast zoals hij uit fabriek gekomen is) is dit mogelijk? dacht dat mistlicht achteraan toch standaard was op golf 1? |
|
||||
|
||||
net nog eens eventjes zitten kijken en blijkt dat hij inderdaad zonder mistlicht is afgeleverd vroeger
pin in stekker van achterlicht is leeg, zal dus zelf een kabel moeten bijtrekken om het aan te sluiten |
|
||||
|
||||
kan idd wel kloppen
heb er ook een aantal mk1 gehad die het niet hadden waren van 1982 en 1983
|
|||
|
|||
Waarom zou je een mistlicht er in maken als de auto totaal onverprutst is?
Dat is dan toch ook zonde en het is niet verplicht.
|
||||
|
||||
Idd fijn zo laten, is niet verplicht.
Want je gaat toch niet met je onverprutste golf in de mist rijden.
|
||||
|
||||
Als je het netjes inbouwd, zoals het hoort,verpruts je niks.
|
|
|||
|
|||
Ja maar als je het inbouwd zoals het hoort moet je ook de kabelboom vervangen en alles wat er bij hoort.
Lijkt mij een beetje veel werk voor iets wat niet hoeft.
|
||||
|
||||
Quote:
hier in België is dat wel verplicht (anders keuren ze hem af), dan maken we wel kabelboompje met de bijhorende originele knop is geen andere mogelijkheid |
|
|||
|
|||
Maar die auto is orgineel zonder mistlicht geleverd moet je het er dan zelf alsnog op maken?
|
||||
|
||||
Quote:
inderdaad gelukkig zit het voorzien in het achterlicht, anders zouden we een apart mistlicht moeten hangen |
|
||||
|
||||
als het af is ben ik benieuwd of het gelukt is
wil het ook graag hebben ik heb een 83 er en ik denk dat de draad al naar het achterlicht loopt maar moet geloof ik wel een relais tussen als het goed is |
|
||||
|
||||
nou ik zou geen mistachterlicht plaatsen als het niet hoeft .