|
|||
|
|||
lorinser onder corrado wat vinden jullie?
het is een photosoep maar wat vinden jullie? |
|
|||
|
|||
Heel vet!!!Kijk es op www.felgen-garage.de
|
|
||||
|
||||
je gebruikt in ieder geval wel een dikke auto als voorbeeld
die van mij................
|
|||
|
|||
hij is DIK man!
breng photosjop in praktijk zou ik zeggen! grtz Jan |
|
|||
|
|||
ja zeker goedgekeurd!!! staat super!
|
|
||||
|
||||
mooi! lekker origineel
|
||||
|
||||
Jaa mooi doen maar op die foto zijn ze wel 18 og 19 inch en weet je wat die dingen kostennnnnnnnnn?????? phoe.....
|
|
|||
|
|||
nee die wat ik voor de photoshop gebruikt heb zijn 16 of 17 inch lorinser replica's verchroomt
@J.L. tuning kon geen betere jpg vinden voor een photoshop |
|
||||
|
||||
NIET verchroomd! Vind ik zo lelijk! (sorry hoor...)
|
|||
|
|||
nee als ze eronder komen worden het gepolijste
|
|
||||
|
||||
Als je de velgen hebt moet je het doen,wel de echte toch ?geen immi
|
|
|||
|
|||
nee de echte beginnen volgens mij bij 19" dat gaat nooit onder de corrado passen dus zullen toch imitaties moet worden he
|
|
|||
|
|||
weet iemand ook heel misschien waar de replica's te verkrijgen zijn?
|
|
||||
|
||||
kun je ook eens mooie bbs 3 delig verchroomde er onder shoppen, een paar met een dikke rand?
|
||||
|
||||
Quote:
Loop ff naar buiten, binnen 10 minten rijdt er ongetwijfeld zo 1tje voor je deur langs... |
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb zitten wachten maar er kwam er geen een langs, er rijdt bij ons in de buurt geen auto met bbs 3-delig :frown: