|
|||
|
|||
ombouw van 4 naar 5 gaats??
Hee hallo!!
Ik heb een vraagje over de ombouw van 4 naar 5 gaats.... Is hier een topic over?? Vanwege de benodigte spullen enzo?? Want bij een golf 3 weet ik wel hoe het werkt.... Alleen bij een golf 2 zal het wel een stuk anders zijn?? Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen! En ik bedoel dus niet omboren he!! bedankt alvast |
|
|||
|
|||
Het volgende moet je aanpassen :
Stuustangen Fussee's Draagarmen Stabilisatiestang Aandrijfassen Dit is de voorzijde Achter hoef je alleen de schijven te plaatsen dat past 1 op 1. Heb dit zelf gedaan met mijn oude Corrado. Succes
|
|||
|
|||
Quote:
Hee bedank voor de snelle reactie!! Maar de draagarmen en fusee's en stabi stang en aandrijfassen enzo waar moet ik die van nemen dan?? Van een golf 3? En achter dus de astappen overzetten op de orginele as en waar kunnen die van zijn?? Ook golf 3. HET IS VOOR EEN GOLF 2!! |
|
|||
|
|||
van een golf 3 idd, maar volgens mij kan je ook gewoon de naven van een golf 3 in de golf 2 fusees persen
|
|
|||
|
|||
Heb je nu wel remschijven achter ?
Als je remschijven hebt hoef je geen astappen over te zetten. Als je trommels hebt dan uiteraard wel ook met handremkabels. Je kan het van een Golf 3 nemen of een Corrado Vr6. Aandrijfassen heb ik eventueel nog wel voor je , beide en fussee's misschien.
|
|||
|
|||
Quote:
Dat zou helemaal mooi zijn!! Iemand hier meer info over? Maar zoals ik het nu zie is de ombouw precies hetzelfde als de ombouw van een golf 3? Maar stuurstangen???? Ander stuurhuis??? Maar ik heb achter trommels maar dan passen de astappen van een golf 3 gewoon op een as van een golf 2?? En de handrem kabels van een 2 met schijven natuurlijk!! Als iemand nog tips heeft of over de naven ompersen? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Naven moet je niet over persen.
Stuurhuis hoeft niet alleen stuustangen dat gaf ik al eerder aan. Astappen los zou ik niet doen , gewoon complete achteraf overzetten aangezien je nu trommels hebt en daar de remleidingen anders van zijn en met remklauwen achter je ook remslangen hebt. Ook in handremkabels zit een verschil afhankelijk van het bouwjaar.
|
|||
|
|||
Voor een golf 2 kun je meen ik het beste gewoon passat vr6 fusees en misschien de buitenste homokineten pakken.
De eerste passat vr6en hebben meen ik geen plus onderstel dus veranderd je spoorbreedte niet. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=73539 Last edited by Spierings : 08-01-2012 at 21:15. |