|
||||
|
||||
86'er MKII 16V GTI
|
||||
|
||||
Poetsen, met je dure camera foto's maken, maximaal half jaar houden en dan prijs x2 en verkopen.
|
||||
|
||||
Leuk ding! en ori nl altijd goed.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Of gewoon lekker houden en er van gaan genieten in plaats van altijd maar denken aan geld verdienen.......stoer ding!
|
||||
|
||||
Als het zo'n tof ding is en de prijs goed, waarom staat de Golf dan nog steeds te koop?
|
|
||||
|
||||
Niemand weet of het een nette/goede golf is...? Het is altijd maar een gok als je gaat kijken, maar als je niet kijkt weet je het ook niet..
Je zou er maar naar opzoek zijn..?
|
||||
|
||||
Beetje rottigheid bij het linkerachteraam..
|
||||
|
||||
Zal ongetrijfeld nog wel meer rottigheid in deze auto zitten...
|
||||
|
||||
Ik rij toch echt liever met een Duitse import ''87 in originele staat voor de helft van het geld.
|
|
||||
|
||||
Ik ga er morgen even kijken, kenteken is RD-50-VG, bekend bij iemand?
|
|
||||
|
||||
Quote:
good posting |
|
||||
|
||||
Quote:
Laat ff weten of het wat was....
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad. Dat "originele Nederlander" gedoe nooit begrepen. Alsof de volgorde van letters en cijfers op een nummerplaat ook maar ene f*ck uitmaakt.
|
||||
|
||||
de letters en cijfers maakt ook niets uit, maar ik vind z'on heel nieuw kenteken op een oude auto gewoon niet mooi staan.
|
||||
|
||||
Agree.. vaak is het oem dit, period correct zus, origineel zo .. maar wel een kenteken uit 2011 wat er niet op hoort.
Ieder z'n ding natuurlijk, maar ik vind het ook niks.
|
||||
|
||||
Quote:
Vaak rijd je dan wel een wagen die NL niet te vinden is Ik vind die kentekendiscussie ook bullshit net als een originele NLer
|
||||
|
||||
Ding is flink rot, de dorpels druk je zo doorheen, bestuurdersstoel verrot, mfa en toerenteller werken niet etc. heeft heel wat tlc nodig.
|
|
||||
|
||||
Jammer hoor!!!
|
|
||||
|
||||
gaaf ding indd! zolang het op zo'n oude auto geen nieuwe combinati heeft kwa kenteke zal ik er niet van wakker liggen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |