|
||||
|
||||
Golf 2
Hoi!
Wederom op zoek naar een Golf 2, met een aantal specifieke eisen. Omdat er nog geen spoed bij is mag het wat langer duren. • Bouwjaar ’90 – ’92 • Injectie • 1.3 of 1.6 • Motorisch goed, goed onderhouden en exterieur maakt me minder uit. • Acceptabele KMstand ( 2 ton of minder ) • APK tot de zomer • 5 versnellingen Heb je iets staan wat hier op lijkt hoor ik het graag. Via PB aanbieden gaarne!! Omgeving midden nederland Last edited by PuttenMKII : 23-01-2012 at 15:43. |
|
||||
|
||||
5bak is een pre
|
|
||||
|
||||
Is dit iets voor je:
http://link.marktplaats.nl/514250991 |
|
|||
|
|||
Ik had nog wel een mk2 voor je wit met 1.3 injectie met 144xxx op de teller compleet onderhoudsboekje erbij goed onderhouden geen roest maar een 4 bak.. wel met 15inch BBSjes met 7mm profiel winterbandjes
|
|
||||
|
||||
Quote:
Gezien, nette auto. Alleen net iets te netjes en te duur om als donor te gebruiken, zonde @ Matthew, die heb ik totaal gemist, sorry! Overigens de eisen iets aangepast en dus een up |
|
||||
|
||||
Mijn blauwe 92ér MK2 mag eventueel in de verkoop als ik een leuke goedkope en nette originele vw weer vind.
Voor interesse en meer info PB of check link alle foto's http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001623219081&sk=photos |
|
||||
|
||||
Hoi Henk,
Kan de foto's niet zien, maar weet om welke auto het gaat. Ik denk dat daar het zelfde van toepassing is als hierboven, net iets te duur en netjes om voor het blok te gebruiken. Toch bedankt Uppert! |
|
||||
|
||||
No thanx, and no problem....
Suc6 met de zoektocht. |
|
||||
|
||||
Quote:
Gaat het je om een motor? en andere donor onderdelen? Is een sloperij niet een oplossing dan, heb je geen kenteken op naam. Of schorsing kosten, en motortjes zijn niet heel duur meer van de typjes 2, |
|
||||
|
||||
Dat was in eerste instantie de bedoeling inderdaad, maar een blok overhangen is wel een tijdrovend klusje, moet het ook gedeeltelijk uitbesteden.
Vandaar de keuze gemaakt dat ik een rijdende golf 2 wil waarvan ik blok testen kan. Verbruikt 'ie olie, loopt hij goed, geen bijgeluiden etc. Er is nog geen spoed bij, dus ik heb de luxe om rustig rond te kijken! |
|
||||
|
||||
waarom pak je geen polo?
|
||||
|
||||
omdat zekeringkast, brandstof pomp, remleidingen en al die andere rotzooi ook mee moet volgens mij ..
dat advies kreeg ik in ieder geval je bedoelt een polo 2f neem ik aan? |
|
||||
|
||||
Quote:
ja of een 6n.....heb net in mijn golf 1 1.1 een swap gedaan naar 1.4 mpi,uit een '99 arosa,is niet gek veel werk,motortjes zijn niet duur en je hebt niet veel nodig.
|
||||
|
||||
is misschien een optie ..
ik doe het alleen niet zelf, m'n neef ( automonteur ) en m'n pa ( heeft ooit vroeger wel 1e monteur gehaald) doen het .. die weten wel hoe het moet, maar ik wil het ze niet moeilijk maken. ik zal die mogelijkheid eens onderzoeken, tot die tijd nog opzoek naar een golf 2 |
|
||||
|
||||
ben voorzien van een mooie '92 er met 5 bak voor weinig !
|