|
|||
|
|||
Schmidt Modern Line 16" 4x100 7,5j ET35
Hallo,
Aangezien ik volgend seizoen met andere velgen rond wil gaan rijden, bied ik bij deze mijn Schmidt Modern Line velgen aan Maten (rondom) : 16" 4x100 7,5J ET35 Er zitten nankang 165/45/16 banden omheen waar 2 seizoenen mee gereden is. Staat van de banden is nog perfect, 2 banden is de profiel diepte z.g.a.n. van aangezien deze achter gezeten hebben en 2 banden is de profiel diepte nog meer dan voldoende (voorlopig nog niet bij de blokjes) De velgen zijn in nette staat, hebben hier en daar een licht krasje, en de velgen die achter hebben gezeten hebben hier en daar een steenslag plekje ivm de getrokken band, maar niets heel ernstigs. Velgen hebben er 2 seizoenen alleen in de zomer onder gezeten en zijn dus volledig pekelvrij. foto's: Ik kan eventueel op aanvraag nog wat closeup fotos van de velgen maken, ze liggen al in de schuur ivm de winter. vraagprijs: 750 Euro Last edited by FlorisH : 27-11-2011 at 21:35. |
|
||||
|
||||
Ook zonder banden af te halen?
|
|
||||
|
||||
ik mis de woonplaats of waar te bezichtigen, graag zsm toevoegen.
Volgende keer de advertentieregels even lezen voor je weer wil adverteren. http://www.volksforum.com/forum/announcement.php?f=158 |
|
||||
|
||||
Verbeter me als ik het fout heb, maar volgens mij liggen deze inmiddels al een paar weken bij Sponzer in de schuur !!
|
|||
|
|||
Dat kan ik toevallig bevestigen..
|
|
||||
|
||||
Laat mij dat dan ook maar doen
|