|
|||
|
|||
VW Corrado 1.8 16V 1991
Bij deze verkoop ik mijn corrado.
Hij gaat weg wegens verbouwingen aan het huis. Het is voor mij mijn 3de wagen, werd dus alleen gebruikt voor plezierritjes in het weekend. Het is een 1.8 16V, de gekende GTI motor van Volkswagen met 175.000km op de teller. 2000km terug een onderhoud gehad. De volledige historie is gekend ervan, boekje ingevuld + facturen die teruglopen tot in 1992. Opties: Zwart lederen interieur in PERFECTE staat. elektrisch open dak die nog werkt alarm elektrische buitenspiegels De auto wordt verkocht met de velgen vanop de 4de foto. 15" ronal turbo velgen met goeie banden erop. Bij aankoop van de wagen heb ik de verwarmingsradiator vervangen (gekend probleem bij de oude corrado's) Prijs: 3.500 € Plaats: Vlamertinge (8908) Bouwjaar: 1991 Voertuig: Coupé Brandstof: Benzine Versnellingsbak: Manueel Kleur: Donkergrijs Vermogen: 136 Aantal deuren: 3 Aantal versnellingen: 5 Aantal cylinders: 4 Aantal zitplaatsen: 5 KM stand: 175000 Gemiddeld verbruik: 9 Accessories: ABS, Airbag, Alarm, Electrische buitenspiegels, Mistlampen, Lederen bekleding, Licht metalen velgen, Stuurbekrachtiging, Neerklapbare achterbank, Schuif- en kanteldak |