|
||||
|
||||
NIEUWE G65 lader TE KOOP
hierbij biedt ik mijn G65 lader te koop aan.Vele weten dat er een aantal problemen met de lader waren toen ik hem kocht van roettele.Ik heb de lader uit elkaar gehaald en de nodige aanpassingen gedaan waardoor hij nu wel goed is.Ik heb er 2 dus daarom mag er 1 de verkoop in.
Hierbij enkele foto's en andere foto's zijn via mail op te vragen bij mij. de aanpassingen die door mijzelf zijn toegepast; vrijwel nieuwe hoofdas complete revisie lader bewerkt nieuwe tandwieltjes borgplaatjes voor de keerringen aangebracht ik heb er 1699 euro voor betaald.Nu met alle aanpassingen en verbeteringen mag hij weg voor 1850 euro. Voor meer info. kunt u mailen naar ; info@ruud16v-g60.nl |
|
||||
|
||||
ik ben niet mee met G-lader auto's maar ben toch nieuwsgierig wat het verschil is tussen een G60 en G65 en waar deze normaal opzit.
|
||||
|
||||
Een G65 is volgens mij een bewerkte G60 waarbij de capaciteit van de lader is vergroot.
|
||||
|
||||
Inhoud is groter,(63,3)dus (in dit geval) wordt de flow ook meer/groter
Last edited by sixpack : 12-12-2011 at 17:43. |
|
|||
|
|||
heb je ook ervaring met die andere? of ligt die in de vitrine vr gr
|
|
||||
|
||||
sorry voor de zeur maar in een ander topic was je nog zo stellig over de prijs.. 1640.... en nu is die 1699 geweest! 59euro aan verzendkosten erbij gerekend?
Quote van Jezelf.. ik heb niets te verbergen en vertel gewoon de waarheid.Ik heb de nota van 1640 euro gewoon liggen,zodat je ook daar niet aan hoeft te twijfelen Vraag van mezelf aan Jouw,,, Als ik zo,n G65 of G75 lader koop wat gaat het me dan kosten als ik hem door jouw goed laat maken, goed als in de zin van beste lagers keeringen en dichtlijsten! Kost dat als een normale revisie? Met vriendelijke Groet, Richard denkers |
|
||||
|
||||
ik heb er 2 liggen Richard.Ik heb er 1 laten komen zonder lagers etc. vandaar ook de prijsverschillen.
De prijsverschillen liggen ook heel raar bij roettele.Als je een losse verdringer besteld kost dat circa 800 euro.Als je een paar helften opstuurd en alleen dieper laat frezen,dan kost dat al iets van 1150 euro. |
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
even in het zicht
|