|
|||
|
|||
sampix
Hallo,
Ik ben Sam en heb recent een vw golf mk3 gekocht al opmaak project 19 jaar en al vanaf men 17 wat gefacineerd door de vag groep Ik woon in Stabroek in Belgie (vlak bij de grens ) en op 20-25 min breda. Hier foto's van men vw Nu staat hij op wintervelgjes en bandjes belangrijkste veranderingen zijn zowat de gecleande front, lichten (achteraan en vooraan), gti/vr6 lip, getinte achterruit (geen idee of ik de zijkanten nog ga laten doen, hangt ervanaf) en natuurlijk een installatie sony xploid woofer, sony xploid radio (wordt vervangen door n alpine over n halve maand) Todo: ander stuurtje steken (ligt al klaar maar moet het nog monteren) Velgen en verlagen natuurlijk Vragen? stel ze gerust |
|
||||
|
||||
welkom hier, en deze foto's zijn genomen in de wijk achter den aldi??
Ik heb zelf naar PITO gegaan en heb enkele collega's in stabroek wonen.
|
|||
|
|||
nice goed begin, wat je zegt velgen en verlagen niet veel meer aan uiterlijk doen.
super |
|
|||
|
|||
Welkom
|
|||
|
|||
Quote:
Wel meer richting Kapellen zowat hoevenen meer (als die naam u bekent voorkomt) Fijn dat er wat mensen in de buurt zijn van dit forum |
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad, niet teveel en niet teweinig, clean houden die handel |
|
||||
|
||||
Welkom en nette auto!
maar waarom 2 atennes op je auto? |
|
|||
|
|||
Kan het zijn da ik jou vd week heb gespot in Baarle-Nassau/Hertog?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is van de vorige eigenaar, wordt nog aan gewerkt binnenkort Quote:
Helaas nog nooit geweest :p |