![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gister tijdens het maken van een foto van de auto kwam ik door de flits van het fototoestel tot de ontdekking dat er wat wit stof in mijn einddemper zat. Nu vind ik het erg vreemd materiaal en ik vraag me af hoe dit in mijn einddemper komt. Muizen die bijvoorbeeld een hollletje willen bouwen kunnen het niet zijn want de Corrado staat zo'n 50cm van de grond op bokjes.
Hier is een foto van het materiaal. Het voelt een beetje aan als sneeuw en isolatie materiaal. Mijn pa had het over een bepaald soort kristal, maar dat lijkt me vreemd. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik denk toch ook muizen.
Hoe lang staat je wagen al stil? Heb je laatst nog iets veranderd aan je blok of uitlaat?
|
||||
|
||||
![]() ook al staat ie op bokjes komen de muizen er wel op/in! dat zijn echt ware trapeze artiesten soms.....
|
|
||||
|
||||
![]() Als je een paar keer gas geeft schiet er bloed uit
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lijkt op het zelfde spul wat je wel eens op een accupool ziet!!!
|
|
|||
|
|||
![]() heeft je auto een katalysator ?
dan kan het uit je kat komen dit soort spul zit om het (katalysator monoliet heen) heb je geen katalysator dan kan dit er ook niet van zijn maar dat lijk me duidelijk
|
||||
|
||||
![]() Vorige eigenaar een drugssmokkelaar geweest?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg fosfor, lag ook op mijn versgespoten motorblokje en je vind het ook wel eens op aluminium onderdelen. Volgens mij is het een soort zout en is het normaal, maar vraag mij verder ook niks
![]()
|
||||
|
||||
![]() De Corrado staat pas twee maandjes stil en heeft een aantal weken geleden nog even gelopen. Verder heb ik niets aan mijn blok veranderd of iets dergelijks. Wel is de Corrado uitgevoerd met een katalysator.
![]() Maar is het iets om me druk om te maken of is het een normaal voorkomend iets? En nee, de vorige eigenaar is geen drugssmokkelaar geweest. Haha. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Fosfor? Dat zou vervelend zijn voor Dennis. Zou namelijk betekenen dat hij nu minstens 3 vingers minder heeft. Hoe ging het typen van voorgaand bericht, Dennis? ![]()
|
|||
|
|||
![]() is jouw uitlaat van papier dan? ik denk dat je garage te vochtig is niet goed geventileerd krijg je van die rotzooi vraag me niet hoe het komt maar is schimmel
|
|
||||
|
||||
![]() Mijn vingers zitten er nog allemaal aan hoor.
![]() En de garage zal niet te vochtig zijn denk ik. Het is er kurkdroog.
|
|||
|
|||
![]() toch is het schimmel
|
|
||||
|
||||
![]() Hmm, ik vind het apart. Ik ga het in ieder geval in de gaten houden.
|
|||
|
|||
![]() zolang je het maar niet in je auto krijgt als een auto lang stil staat krijg je gauw met vocht te maken het hoeft dan niet vochtig te zijn maar kou en lucht geven ook vocht op metalen delen enz
|
|
||||
|
||||
![]() De auto staat geen maanden met de ramen open. Ik ben ook met de elektra in het interieur bezig dus de deuren staan regelmatig een avondje open.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kan het geen demper isolatie zijn?
|
||||
|
||||
![]() Tja, zou kunnen. Maar dat ik meestal zo zwart als het maar zijn kan.
En dit is wel heel erg wit. Zou me er niet veel zorgen over maken, als je iets merkt aan de auto komt je er vanzelf achter wat het was. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lijkt mij heel sterk op dempingswol, en die hoeft niet altijd zwart te zijn
![]()
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() Quote:
ik zei al hier boven ik denk dat het wol is wat het monoliet van de katalysator bij mekaar houd hier veel katalysators geleegd en kwam dat soort spul mee ![]()