|
|||
|
|||
onderlip
hallo
ik had een vraag van wat voor auto een onderlip goed pas te maken is voor polo 2f of al past alleen vast hoeft te maken? groeten michael
|
|||
|
|||
Ik ben zelf op zoek naar een Renault laguna onderlip.
Die moet je ook nog pas maken, maar je kunt er wel meer gebruiken. Eigenlijk, als je handig bent, is alles wel pas te maken. Maar die van een 6n kun je er zo onder hangen.
|
|||
|
|||
Quote:
oke want zat te denken je zit ook met je ronding aan de zijkant
|
|||
|
|||
welke bouwjaar laguna
|
||||
|
||||
Renault espace past ook is alleen wat breder
|
|
||||
|
||||
golf1 cabrio is ook mooi passend te maken, had er 1 onder de bumper van de 16vg40
|
|
||||
|
||||
Renault lip staat vindt ik het mooist, en is ook zeer eenvoudig met een kleine aanpassing te monteren.
Op bijna iedere sloop vindt je er vast wel 1. Anders een auto-onderdelen zaak proberen. Zullen de hele wereld wel niet kosten.
|
|||
|
|||
welke bouwjaar dan?
|
||||
|
||||
Tja dat weet ik zo ook niet, het is de onderlip met aan weerskanten gaten in de lip. Denk zo tussen 1998 - 2000 maar op de meeste zijn ze hetzelfde geleverd volgens mij.
Beste kun je gewoon even op de sloop kijken, er zijn meerdere lipjes van renault die makkelijk pas te maken zijn. Kijk anders even naar de polo van jsg40 hier op het forum, deze heeft ook zo'n lip. Hij heeft hem in het midden door gesneden en ingekort. Pasvorm is perfect! Succes
|
||||
|
||||
Golf 3 CL lip
Laguna lip |