|
|||
|
|||
projectje polo gt coupe 83''
hee mensen
ik heb een polo 2 GT van 83'' 75pk uitvoering. ik heb aan mijn polotje al een hoop dingen vervangen en gemaakt. al een aantal dingen: - v-snaartje - temperatuur sensor - massa kabeltjes vervangen - accu - wat lampjes - remschijven en blokke - wiellagers links + rechts voor - verlagings setje van 6'' voor en 4'' achter - koppeling vervangen - drukgroep - druklager - vacuumslangen - middenconsole - carterpakking - kleppendeksel pakking - olie +filter - brandstofleidingen - luchtfilter - koelvloeistof - stuurhuishoezen het zijn de standaard dingetjes. het is nu wachten op mijn carb. flens,, die is besteld en is onder weg. distributie riem komt ook binnekort. mijn plannen zijn: - ats cup velgen (zit te twijfelen tusse 14'' en 15'' wat denken jullie?) - orginele hoedenplank - kofferbakbekleding en nog wat spulletjes om het intrieur intakt te maken - laten spuiten in orginele witte kleur - ironcross koplampen van golf 1 - andere achterlichten,, iemand ideen? - uitlaat in het midden leggen - nieuwe achterklep (is nu namelijk beetje aan het roesten aan de binnekant) zal vast nog wel iets vergeten zijn. ben benieuwd wat jullie ervan vinden |
|
||||
|
||||
leuke polo
Golf 1 lampen zijn nogal groter dus ik vermoed dat die niet gaan passen Andere achterlichten zijn er wel maar alleen heldere rood/witte! En die zien er niet echt uit in een polo maar goed dat is verschillend per persoon Uitlaat in t midden kan wel is niet handig volgens mij aangezien daar je reservewielbak ook zit en zeker niet als je m ook nog eens lekker gaat verlagen |
|
|||
|
|||
van die golf lampe past volgens mij wel.
en wat je zij van die achterlichte,, ik weet neit of dat mooier is dan de standaard lampe omdat het een witte auto is. en wat betreft uitlaat in het midden,, dacht er aan om mischien reserve wielbak eruit te slijpe en dicht te lassen. en netjes bitaxen opnieuw. ik weet niet of dat wat is maar weet ckr dat da wel heel leuk oogt. en btw heb ik toch geen reserve wiel. gr remco |
|
||||
|
||||
Uitlaat moet je zelf weten natuurlijk
Ze nemen voor de koplampen ook nog wel eens die van een BMW E30 en dan de kleinste maar of het zo 1 op 1 past? en deze achterlichten bedoelde ik Setje engelse achterlichten zoeken dan heb je er of 2 met achteruitrijlicht of 2 zonder kun je zelf kijken wat mooier is Komt die polo trouwens niet uit Hoogeveen? want volgens mij is dit dezelfde Last edited by Der Ghopmeister : 25-09-2011 at 20:14. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
haha
ja heb hem begin dit jaar gekocht daar. dat heb je goed gezien,, maar hoezo heb je er een foto van? en idd,, ik vin die achterlichte wel mooi,, maar ik weetniet of dat ze passe bij mijn auto omdat die al wit is. misschien smoke spuite of zou ik het dan helemaal vernaaie? gr remco |
|
||||
|
||||
Nee maar ken die jongen wel van wie hij was
Qua achterlichten moet je gewoon ff wat uitproberen Hier vind je vast wel wat ideetjes tussen https://picasaweb.google.com/117912...404391041/PoloS https://picasaweb.google.com/117912...4391041/PoloSV2 http://www.facebook.com/groups/110986625659049/ |
|
|||
|
|||
Lampen van golf 1 & 2 zijn groter als van de polo.
Die van een e30 eigenlijk wat te klein.
|
|||
|
|||
hee mense
mijn flensje voor carb is binne. morgen erop zetten en dan afstellen. hopen dat hij dan lekker loopt. zaterdag eens kijken of ik iets met schroefsetje van golfje 1 kan. |
|
|||
|
|||
netjes. schroefsetje kom je niet heel ver mee vermoed ik!
succes !
|
||||
|
||||
http://www.clubpolo.co.uk/forum/ind...howtopic=208010
misschien heb je er wat aan Van een golf 1 schroefset naar een polo schroefset |
|
||||
|
||||
rob, lijkt me verstandig om niet constant die methode aan te halen, voor een goede lasser is dat alleen te doen, anders is het gewoon gevaarlijk.
Golf 1 schroefset passen alleen de achterpoten van. Voorpoten is ombouwwerk of koop een schroefset van ta technix voor nog geen 400 euro.
|
||||
|
||||
Ik ben als een tom tom, geef me een bestemming en ik geef je een manier hoe je er kan komen. Of je die route volgt moet je zelf weten. Ik ben niet verantwoordelijk als je je te pletter rijd tegen een boom omdat je stoer moest doen...
In andere woorden: dit is hoe het kan als je de vaardigheden hebt om het veilig te kunnen doen. Of iemand deze heeft beslis ik niet over... Last edited by C1Rob : 30-09-2011 at 22:39. |
|
|||
|
|||
hee
het is netjes dat je zegt hoe het moet. maar ik heb die vaardigheden niet genoeg en het lef niet om dat te proberen. iig,, de flens zit er nu onder. haha wat rijdt dat een stuk beter.. is netjes afgesteld nu stationair rond de 1200 toeren,, lager krijg ik hem niet lekker lopend. op naar het volgende : thermostaatje vervangen.. heb hem al alleen nu nog vervangen. maar nog eff een vraagje,, kan je niet van polo 3 schroefset pakken? want ik meen da die onderstellen het zelfde ware. weet het niet ckr. (volgende is wrs de uitlaat) gr Remco |
|
||||
|
||||
Polo 1, 1f , 2 en 2f hebben vrijwel gelijke onderstellen ja. Polo 3 (polo 6N >1994) heeft weer een ander onderstel vergelijkbaar met de golf.
Schroefsetjes beginnen bij net geen 400 euro, nieuw, en dan heb je ta technix. Wil je meer geld uitgeven dien je wel een setje voorpoten in te leveren en zit je aan FK of KW. Ze gebruiken die poten weer om nieuwe te maken. TA haalt ze zelf van sloperijen af en last ze om of zelfs compleet nieuw materiaal.
|
|||
|
|||
achterpoten kan je gebruiken. goed zelfs. het onderste montage punt is alleen iets smaller. dus daar moet je een ring tussen plaatsen.
voorpoten ook maar moet je veel aanpassingen doen!!
|
|||
|
|||
ja,, ik denk dat ik de achterkant idd ga gebruiken.
maar voor zit er wrs niet in. is mij te veel werk en ik heb de vaardigheden niet. maar wat zouden jullie doen met velgen? ik zat te denken aan ats cup velgen. maar ik weet niet of die er mooi onder zijn en welke inch ik zou pakken. jullie ideen? |
|
|||
|
|||
ik heb een leuk setje te koop
pb maar als je interessen hebt. prijs is gezakt. hoor het wel
|
|||
|
|||
intusse is de thermostaat vervangen,, startmotor en dynamo.
eigenlijk is het jammer maar ik wil toch naar wat grotere auto. dus deze polo is te koop. ik zat zo te denke aan de 1300 euro. dus voor de gene die intresse heeft: remco_haverkort@hotmail.com groetjes |