|
|||
|
|||
Radio storing
Hallo,
Ik heb hier een Polo uit 86 met een radio probleem. Als de auto op contact staat gaat alles gewoon goed met de radio, versterker, sub en speakers. Maar zodra ik de auto start gaat hij kraken, zet je de radio zeer hard hoor je het niet meer, zet je de radio op normaal volume hoor je een irritante kraak, die mee veranderd met het toerental. + is van de accu met een zekering ertussen - zit op een bout van mijn achterbank Remote is een aparte kabel die samenloopt met de + RCA loopt via de andere kant van de auto. Als ik de rca los koppel is het geluid weg. Remote rechtstreeks op de + geen verschil. andere rca kabel geen verschil Maar ik heb het idee dat als ik massa maak met 1 rca stekker dat het geluid dan weg is. Pioneer autoradio 4 kanaals versterker klein Alpine subje 6x9 hoedenplank speakers. Ground Zero kabelset iemand tips? Mvg Brian Last edited by Brian93 : 28-11-2011 at 20:18. |
|
|||
|
|||
Hallo Brian
Ik denk dat van de autoradio zijn versterker uitgang de massa sporen stuk zijn. Kom vaker voor , ook bij pioneer. Of mischien eerst een andere rca kabel proberen . maar ben bang dat het de radio is mvg Cornelis |
|
||||
|
||||
Quote:
als het de radio is dan moet hij het al doen zonder de auto te starten |
|
||||
|
||||
hoe is de radio aangesloten en daarmee bedoel ik + en -
probeer eens een test door de radio effe rechtstreeks aan te sluiten op de batterij en dan eens te starten en kijk of die nog steeds die geluid doet doet die het nog steeds effe een andere radio testen versterker is correct aangesloten |
|
|||
|
|||
Quote:
Ohh Ben benieuwd . |
|
|||
|
|||
met een andere radio is het weg, het zit dus idd in me radio, heb nu een kabeltje tussen de stekker en de radio gedaan en naar de massa en het probleem is over. Is het mogelijk om dit te repareren in me radio of gaat dat niet?
|
|
||||
|
||||
Quote:
het kan ook aan de stekker liggen |
|
|||
|
|||
Quote:
Je kunt het laten repareren als het een duurder toestel betreft. (anders is het niet de moeite waard) Maar je kunt ook zelf even een draad solderen aan de Massa zelf van de rca. En die vast maken aan het frame van je radio |
|
|||
|
|||
heb nu nog een vraagje btw, ik heb een alpine subje 10" 500w max. en ik kan nu voor 60 euro een pioneer gm-3400t versterker halen, dreunt dat dan een beetje of is het de moeite niet waard?
http://www.pioneer.eu/nl/products/a...400T/index.html |
|
|||
|
|||
Quote:
Als je een instap alpine enkel 4 ohm 10 inch hebt zal dit geen probleem zijn |