|
|||
|
|||
witte golf 1 diesel 1.6 d c 11-1981
Verkocht
aangeboden golf 1 diesel km stand onbekend,start rijdt loopt als een 'tiet' apk 24-11-2013(met rdw steekproef) corrado winterwielenn met zgan banden nieuwe einddemper s-bocht nieuwe gloeispiralen,ruitenwissers,banden. schroefset bekleding heel ,zwart wit(bestuurdersstoel geraffeld) wit glas,trekhaak, regio rotterdam minpunten: sinds gisteren geen remlicht meer!! rembekrachtiger moet vervangen worden,remt gewoon wel uiteraard. spoilertje voor gebroken linkerscherm(andere erbij) en rond tankdop roestvorming. rechtsachter kleine wielverbreder eraf gehaald(voor montage van de gti verbreder,toen is de lak mee gekomen,moet ff gespoten worden(of niet) vraagpijs :2250,00 Last edited by renevw : 26-05-2012 at 14:48. |
|
|||
|
|||
Mooi ding!
Heb je ook recente foto's van de golf en eventueel binnenkant? |
|
|||
|
|||
Quote:
Ben inderdaad ook benieuwd naar recente fotos. |
|
|||
|
|||
ruilen tegen mk3 2.0 8v 131k op de teller?
|
|
||||
|
||||
mooi bakkie! wat voor bandjes heb je om die g60 stalen velgen?
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb hem bijna 1 jaar,daarvoor heeft mijn zoon er paar jaar in gereden(3/4?) org.radio zit erin,ook nog combo set (in hoedenplank)met pioneer woofer en versterker met iphone aansluiting,leuk geluid ;-). koppaking recent vervangen,en voor de apk ook dacht fusee,als je het echt wil weten moet je er ff onder geen inruil helaas. banden 195/45/15 federal (van vanochtend 16-5) |
|
|||
|
|||
Ziet er zeer goed uit. Wat is er mis met de remlichten?
Heb wel interesse, maar woon in Sittard, Limburg. Kan dus niet ff komen kijken. |
|
|||
|
|||
He dat is mijn oude diesel! Jammer van de schade, maar hij reed idd wel heel erg goed!
Ik heb er nog wel een bult foto's van voor geïnteresseerden overigens. |
|
|||
|
|||
Quote:
heee grappig,kom jij uit zoetermeer dan? enuh hij rijdt echt nog steeds heerlijk(he skeez ;-) remlichten!!! ik heb geen idee,zou zomaar stekkertje kunnen zijn :confuser: afgelezen km stand ong.:72309 Last edited by renevw : 21-05-2012 at 22:56. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ben wel geinterreseerd in meer foto's |
|
|||
|
|||
Slotje is verkocht
|