|
|||
|
|||
Opruiming oa interieur, ARP
Wegens beeindiging project diverse onderdelen te koop:
ARP head studs. Nieuw gekocht, 5000 km mee gereden. Geschikt voor in ieder geval de mkII 16v, waarschijnlijk ook andere VW blokken. Kunnen hergebruikt worden. 85 euro Verkocht Silicone buis, hitte bestendig, meerlaags. Inwendige diameter 63 mm. Lengte 1x 450mm, 1x 70 mm, 1x 90 mm 30 euro Heat wrap voor het inwikkelen van uitlaatspruitstuk of downpipe. Lengte 7.5 m 20 euro Verkocht Diverse nieuwe Elring pakkingen. O.a koppakking (KR/PL), inlaatspruitstukpakking (dunne buizen) en kleppendekselpakking. Eén koop. 30 Euro Verkocht Apparaatje om Digifant 1 (G60) uit te lezen met behulp van knippercodes. Inclusief documentatie met de handleiding en betekenis van de knippercode. Geen idee of het goed werkt. Leek me interessant om uit te proberen maar ben er nooit aan toe gekomen. 25 euro Verkocht Interieur mkII 16v. 2 voorstoelen en achterbank. In zeer nette staat. Linker wang bestuurderstoel licht doorgezeten. Bekleding intact. Achterzijde bank voorzien van gespoten paneel voor montage van een versterker. Enige kreukels in de bekleding vanwege opslag. Deze trekken weg. 75 euro Verkocht RVS koelvloeistofleidingen voor de waterkoeling van de KKK K24 en K26 turbo. Origineel Audi. 25 euro Brandstofpomp mkII 16v PL. Onder rijdende auto vandaan gekomen. 20 euro Oliefilterhuis mkII. Glasparel gestraald. 10 euro Ruitenwissermotor mkII 15 euro Windgeleiding langs voorste zijruiten L + R. Klem montage door middel van aanwezige deur rubber. Binnenzijde zwart. 20 euro Gemonteerd ziet het er zo uit: Booskijker mkII 10 euro Verkocht Alles af te halen in St. Willebrord (tussen Roosendaal en Breda). Opsturen ook geen probleem. Prijzen zijn ex verzendkosten. Last edited by janner : 06-07-2008 at 13:14. |
|
|||
|
|||
hi, ik heb wel intresse in die heat wrap en het pakkingen set.
en die arp bouten is dat voor een 16v geen rekbouten zo ja dan zijn ze niet te herbruiken toch. dit is wat ik te horen kreeg toen ik dit bij een tuner vroeg. ik hoor het wel. |
|
|||
|
|||
is de handleiding bij het uitlezen van de knippercode wel nederlands?! zo ja dan heb ik wel belang er bij. voor 25euro incluzief verzenden.
|
|
|||
|
|||
ARP bouten zijn geen rekbouten en geschikt voor hergebruik.
Jasper16v je hebt pb Pewi Vwteam je hebt pb |
|
|||
|
|||
ARP verkocht
Head wrap verkocht Pakkingen verkocht |
|
|||
|
|||
wil graag de 2de optie op het het uitlees apparaat als pewi het niet wil hebben
mvg henri |
|
|||
|
|||
Interieur verkocht en opgehaald.
|
|
|||
|
|||
Apparaatje om Digifant 1 uit te lezen weer te koop. Niemand interesse om te kijken of het werkt?
|
|
|||
|
|||
Quote:
janner het geld moet er al in middels op je rekening staan mvg henri |
|
|||
|
|||
@ fire&ice je hebt pb!
|
|
||||
|
||||
Ik heb interesse in die booskijker, als je die nog hebt liggen.
Zou je me PB kunnen sturen voor meer info en de betaling? |
|
|||
|
|||
G60 uitlezen en booskijker verkocht.
|
|
|||
|
|||
Mag op slot.