|
||||
|
||||
2literke
Iepzzz,
ik zal me ook even voorstellen, Ik ben lorenzo 26j samenwonend en heb 2 pracht van een dochters, En als beroep ben ik depanneur voor de firma takeldienst leybaert uit oostakker . Ik heb in het verleden al veel auto's gereden en verkocht. Maar de passie voor golfjes 2 en 3 die blijven . Persoonlijk vind ik een golf 3 Gti onweerstaanbaar van rijplezier. Zelf heb ik een golf 3 Gti 2.0 8v Die door de vorige eigenaars redelijk verkracht is . Samen met Jsixty als mijn plannen vast staan zullen we ook van deze golf 3 een echte GTi maken en niet een verkrachte golf 3. over de eventuele plannen zal ik mij uitspreken in een ander topic. Fotos volgen Groetjes 2literke Last edited by 2literke : 28-10-2012 at 09:22. |
|
||||
|
||||
De fotos
grtjs 2literke |
|
||||
|
||||
Welkom!
Als ik goed begrijp moet bovenstaande golf nog aangepakt worden? Laten we het hopen want dit ziet er niet heel fraai uit moet ik zeggen
|
||||
|
||||
Viola
Ik denk de us stijl en redelijk plat met die handel grtjs lo |
|
||||
|
||||
Quote:
2X lekker orgineel en plat op z'n bek |
|
||||
|
||||
Quote:
Viola meer moet da niet zijn. En een goed gepeperde motor grtjs |
|
|||
|
|||
egt zonde om te zien als iemand zoveel van die tupperwear troep op zijn auto monteerd.
kijk er naar uit om te zien als het een egte GTI is. |
|
|||
|
|||
wat een vreselijk ding nu nog!!
ben benieuwd hoe hij er over een tijdje uitziet |
|
||||
|
||||
Spypics
hier al wat spypics ivm de werken aan het golfje .
grtjs lo |