|
||||
|
||||
Wat kleur, verlaging en dikke wielen kan doen...
SUPERVET!!
[IMG]http://groups.msn.com/_Secure/0VwAwAygcuBRvvPeJad6Bxd*PmjYJ8GLBhJJq9PD5AF3LvOWas 4g5VDUWUpvQ!8ccRQWtW8ko316ZSSaxkpud7Y4IwBUu6GTHl5D eu8mdDWzbWSBK5dVjkb!NYf063Jxi/golfchopinitialdesign90.jpg[/IMG] |
|
||||
|
||||
je kunt niet direct linken van msn groups
|
||||
|
||||
Rene ik denk dat je beter even de foto kunt downloaden en vervolgens uploaden in onze Gallery want hij doet het niet echt
|
|
||||
|
||||
hahaha lekker is dat
|
|
||||
|
||||
Ed Timmermans wannabe :p
|
||||
|
||||
ja idd, dat kun je wel zeggen ja.
En ik weet niet wie dat geshopt heeft maar ik denk dat diegene ff terug naar de photoshop school moet
|
||||
|
||||
met achterwielsturing
|
|
||||
|
||||
Geef mij maar de originele maar dan alleen met schroefset!
|
|
||||
|
||||
Quote:
ok, jij wint |
|
||||
|
||||
oooow....keeeejj.....
Es ff kijken wat ik er van kan maken... |
|
||||
|
||||
Tadaaaa... duurde ff, maar ik heb ook
een fotootje gesoept.... Kon dezelfde foto echter niet zo gauw vinden dus heb ik deze maar ff genomen: Na een tijdje kloten met Adobe heb ik dit er van gemaakt... Wist alleen niet welke kleur, dus allemaal maar genomen Mooi? Kan wel mooier, maar dan zit ik er ook direct weer dagen bij :o |
|
||||
|
||||
ik hoop voor je dat ie dit op een meeting ook vol houd je kameleon Golf :p
|
|||
|
|||
super mooi!! heb zelf op de andere pc hier ook nog die foto ergens staan (gesoept en wel)... zal hem eens zoeken...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zal toch wel ruig zijn Ook direct van die kentekenplaten die constant veranderen en dan gaan! Naja... |