|
|||
|
|||
Clifford Probleem Help
Heejj all
ik heb een probleem ik heb laatst een alarm gekocht een clifford concept300 ik heb ergens het schema vandaan getrokken en alles netjes aangesloten maar nu het volgende als ik de stroom erop zet gaat het alarm meteen af alleen de sirene werkt niet ( wel goed aangesloten) en alleen de rechter knipperlichten gaan knipperen ik kan hem niet uitschakelen via de afstandbedieningen maar wat ik gehoord heb is dat er een computer op moet om hem in te programmeren weet iemand of dat zo is ? of dat er gewoon een steekie in dat ding los zit |
|
||||
|
||||
Dat met die computer heeft niets te maken met dat je sirene en zo het niet doet.(is alleen voor het persoonlijke instelwerk)
Denk dat je toch ergens een foutje hebt gemaakt met de aansluiting. suc6 met de inbouw.
|
|||
|
|||
het zou kunnen dat hij mischien op stil alarm staat ?
maar ik las ergens dat na installatie van een alarm hij dmv een softwareprogramma aangestuurt moet worden ook afstandbedieningen dien je daarmee erbij te zetten schijnt ook via een code schakelaar te kunnen maar die zit er niet bij |
|
||||
|
||||
In mijn daily zit een Clifford Concept 600, die is op twee manieren te programmeren:
1) koppelen aan laptop met speciaal programma 2) Via een tweetal knoppen op die extra codeschakelaar Eigenlijk is het geen doen met die knoppen, je blijft knopjes indrukken. Mocht er een storing in het systeem zitten (of je afstandbediening is kwijt/kapot) kun je het systeem disabelen met die twee knoppen. Het lijkt me dat het systeem niet kompleet is zonder die codeschakelaar...
|
|||
|
|||
ja dat schakel systeem snap ik
maar wat ik probeer uit te leggen is dat de problemen die nu met het alarm zijn zou dat aan de software kunnen liggen of zal het echt een storing zijn ? |