|
|||
|
|||
VERKOCHT Witte Golf Cabrio VERKOCHT
Hierbij te koop aangeboden,
De Golf mk1 Cabriolet van mn vriendin, US import met quartet-set. Specs: Merk: Volkswagen Model: Golf mk1 Kleur: Wit Motor: 1.8 8v Automaat Bouwjaar: 1989 In NL sinds: 2001 KM-stand: 98.000km Wordt nog wel zo nu en dan mee gereden Reden verkoop: Kosten per maand, het is beter voor ons om te gaan dieselen! (INRUIL MOGELIJK! Diesel zoals Lupo/Polo gewicht tot 950kg) Bezichtigen: Weesp Opties/Pluspunten: Sinds 2009 een nieuw linnendak van CabrioCare, zwart leren kaphoes, Praktisch nieuwe verlaging van Vmaxx (pas enkele 100den km's oud, april 2010), Embleemloze grille, Enkele koplampen (donker chrome), Half zwarte/witte achterlichten, Klapraampjes voor, Autohoes, Radio/cd met 4 speakers, auto heeft ons nooit in de steek gelaten en is altijd op tijd onderhouden. Aandacht/Minpuntjes: Last van "steenslag" op het front, Bedrading is door de vorige eigenaar gedaan alles werkt wel gewoon, maar ziet er niet zo netjes uit, Linker voorscherm heeft zn beste tijd gehad. Vraagprijs: €1500,- Open Dicht Dak Linker voorscherm Interieur Interesse/vragen/bieden? PB / reacties in dit topic[/b] Last edited by Archiebald : 16-12-2011 at 13:50. |
|
|||
|
|||
Pagina 6?!
Hup omhoog......!! Km-stand is trouwens 95.2** maar wordt zo nu en dan nog wel eens een stukje mee gereden.. Quote:
Wat ik ook nog vergeten ben te vermelden is dat we er een zo'n auto-hoes bij hebben (En de koper die er dus bij krijgt! |
|
|||
|
|||
UP!
Beiden staat vrij he.. Hebben nu 3 auto's staan en dat is ECHT teveel van het goede.... Kom met een leuk bod, rij een rondje en wees verkocht |
|
|||
|
|||
OMHOOG..
Hij mag ook weg op de cupvelgen uit de eerste foto's in de beginpost..... |
|
|||
|
|||
UP!
Nieuwe APK sinds 21-05-2011... Hiervoor moest alleen het linker-achter wiellager vervangen worden wat dus gedaan is. Verder waren er geen aanmerkingen! Tevens willen we hem weg doen op de Cup-velgen van de eerste serie foto's |
|
|||
|
|||
Hup... omhoog.... mensen ik heb het geld echt nodig.. hij moet er dus wel snel uit nu!
|
|
|||
|
|||
Upje met info...
Gaat weg op zo goed als nieuwe 185-45-15 banden! |
|
|||
|
|||
Pricedrop naar 2100,-!!
|
|
|||
|
|||
Eerste post aangepast...
Inruil lichte diesel mogelijk, nieuwe foto's geplaatst |
|
|||
|
|||
Omhoog...
2100,- is de vraagprijs, serieuze biedingen worden overwogen |
|
|||
|
|||
Up... Up... Up... Up... Up... Up... Up... Up... Up...
1850!! |
|
|||
|
|||
Pricedrop.........
1500,-!!!! Heb een andere auto gezien, nu MOET de Golf echt weg.... |
|
|||
|
|||
Schopje!
Ik verkoop hem 1000x liever aan iemand van het forum dan aan iemand via Speurders o.i.d..... |
|
|||
|
|||
Ik dacht dat ik het nooit zou posten.......
Hier mag een slotje op! Hij is verkocht. |