|
|||
|
|||
Aankooptips Scirocco 1
Beste mensen,
Ik ben al een tijdje helemaal gek van de Scirocco 1 en heb besloten om eens op zoek te gaan. Ik ben met name op zoek naar een technisch in orde Scirocco van voor de facelift. Bij voorkeur gerestaureerd, maar zeer goede staat kan ook. Nu ben ik dus op zoek naar goede aankooptips, dus waar ik op moet letten of de auto in orde is. Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Suc6 met zoeken!
Wat jij wil is schaars in Nederland. Ik zeg niet dat ze er niet zijn, gooi eens een balletje op bij www.sciroccoforum.nl |
|
||||
|
||||
Ik ben skiekem wel benieuwd welk budget bij jouw eisen hoort
|
|
|||
|
|||
Kijk maar eens op type53.de daar staan heel veel aankooptips met foto's van waar je op moet letten. Succes
|
|
||||
|
||||
Tja, waar moet je niet op letten bij een auto van 30+ jaar oud. Techniek is veel uitwisselbaar met de golf, ik zou me meer concentreren op een harde body en onverknipte electra. Plaatwerk is schaars of detectie.
Succes!
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tips. Ik ben eigenlijk niet (weer) op zoek naar een project. Ik heb wat in Duitsland gezien, we zullen zien...
|
|
|||
|
|||
Heel toevallig kwam ik op deze site terecht: http://sciroccoregisterforum.co.uk/...o-buying-guide/
Staat zo'n beetje alles op wat je maar kunt bedenken, ideaal! Volgende week ga ik als het goed is bij twee kijken... |
|
|||
|
|||
Voor de geïnteresseerden, dit issie uiteindelijk geworden:
Een '77 LS gekocht van de eerste eigenaar ergens diep in Duitsland. Interieur en exterieur in zeer goede staat. Heeft 10 jaar stilgestaan dus loopt momenteel niet zo lekker. Old vs new, ze hebben beide ongeveer net zoveel gelopen... |
|
||||
|
||||
Jezus wat een plaatje van een auto! Ongerestaureerd?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Plaatje? Beste platen! Kun je de foto's wat kleiner maken? Maar nette auto! |
|
|||
|
|||
Ja...rocco ziet er echt zalig uit !