|
|||
|
|||
Putje
Hallo allemaal,
Mijn naam is Jeroen, ik ben 18 jaar en sinds een paar maanden in bezit van een marsrode golf 1 uit ´77. heeft sinds 2000 stil gestaan tot 2012. toen is er door de vorige eigenaar grof geld in geïnvesteerd. in 2 jaar 40000km mee gereden, staat nu 65000 km op de teller. technisch in topstaat, uiterlijk ook goed maar wel wat kleine plekjes. de auto heeft nog wat leuke originele details zoals; de originele sticker nog op de voorruit kleurcodesticker in de kofferbak Dingen die ik nog wil aanpassen Schroefset monteren originele radio inbouwen speakers in hoedenplankdragers monteren roesplek rechtsachter aanpakken roest op de deuren bijwerken en nog een keertje goed in het vet zetten zit een 4-2-1 volledige RVS uitlaat onder 16 inch Porsche Winterfelgen(nieuwe slofjes op) Mocht iemand nog onderdelen, ideeën of tips hebben. let me know Last edited by Putje : 15-12-2014 at 20:39. |
|
||||
|
||||
mooi! porsche wintercults zijn ook top!
|
|
|||
|
|||
gave bak !!!
|
|
||||
|
||||
Hallo Jeroen ook welkom hier van mij en veel plezier met je mooie MK1
|
|||
|
|||
Zo te zien een toppertje met zeer weinig km's
Kleine plekjes heeft elke auto va die leeftijd. Deze wagen moet je koesteren maat. Welkom trouwens |
|
||||
|
||||
welkom en mooie mk1! beter wees je er zuinig op
en ik zou als ik jou was als eerste op zoek gaan naar een net setje originele sky bekleedde stoelen staat veel beter dan de stoelen die er nu in zitten.
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt! ik ben wel opzoek naar wat anders voor in het interieur. alleen ze zijn moeilijk te vinden |
|
||||
|
||||
Ik vind het leuk zo n MK1 die waren nieuw toen ik klein was
|
||||
|
||||
Mooi ding! Zoiets had ik niet toen in 18 was...
|
||||
|
||||
Mooie koets, ik zou alleen niet gaan zagen in je hoedeplank (zijn zat betere oplossingen...)
|
|||
|
|||
Quote:
nee ga ik ook niet doen, ik heb andere hoedenplankdragers gekocht. is gewoon origineel. daar kan je 2 speakers in hangen |
|
|||
|
|||
Originele hoedenplanken zonder gaten zijn schaars
|
|
|||
|
|||
Quote:
Daarom ga ik er ook absoluut niet in zagen |
|
|||
|
|||
Vandaag de voor en achter bumpers gedemonteerd.
Ik wil ze gaan opknappen omdat er nogal wat roestvorming zit aan de binnenkant. In de voorbumper zit een deuk die wil ik er uit hebben. Ziet er wel leuk uit zonder voorbumper |
|
||||
|
||||
Mooi je golf zonder bumpers veel succes met het uitdeuken en ontroesten
|
|||
|
|||
Zelf vind ik het net te kaak zonder bumper hoor.
Maar veel succes |
|
|||
|
|||
De bumper is inmiddels alweer recht!
Een aantal weken geleden een nieuwe aankoop gedaan waar ik al een lange tijd naar opzoek was. Nu kan ik eindelijk fatsoenlijk sleutelen Vandaag de Golf in de ML gezet. Van meerdere mensen vernomen dat het goed werkt voor holle ruimtes. Dus gelijk een paar bussen gekocht. Ook ben ik bezig geweest met het nalopen van de remmerij achter. Even alles weer netjes gemaakt Afgelopen tijd nog veel meer dingen gedaan aan de golf om hem naar eigen smaak te brengen, zoals: Middenconsole met vdo meters gemonteerd Rechter buiten spiegel geplaatst Sigarettenaansteker(om telefoon op te laden) Leuk stickertje Kwam nog leuke details tegen Ik wil binnenkort mijn rechter achterspatbord laten opknappen. Hier zit nogal wat roest aan . Ben jij iemand of ken je iemand die voor een mooie prijs een nieuw stuk kan inlassen en spuiten dan hoor ik het graag! Jeroen |
|
||||
|
||||
Je hebt een mooie brug gekocht daar ben ik wel jaloers op en ik blijf toch de Mk1 de mooiste golf vinden.
Hij ziet er super mooi uit je golf en dan met zo n kilometerstand
|
||||
|
||||
Mooie brug wou dat ik het had!
|
|||
|
|||
Even een update.
Na wat rondzoeken en rondvragen toch maar besloten om mijn Golf een beetje te laten opknappen. Ik kwam henry tegen op het forum en hij wou het wel graag doen voor mij. Na wat werk van hem gezien te hebben de golf naar Roosendaal gebracht. Een aantal slechte plekjes door de vorige eigenaar gewoon een stukje plaat op geplakt. Zoals Henry het zei; men neme een stuk plaat, hecht het op 6 plekken vast over het oude gat. Beetje kit erover en een kwast verf en hopla de roest is weg Henry heeft alles er zo ruim mogelijk eruit gehaald. alles weer netjes ingelast en afgewerkt. Vervolgens het alvast zelf in de grondverf gezet. Toen kon hij naar de spuiter. Het eindresultaat: Echt super tevreden met het resultaat. Mocht er ooit nog wat werk aan mn golfje zijn dan mag hij het weer doen