|
||||
|
||||
Rubenn - vw polo 6n - update 1, blinderen
Hallo,
Hier zal ik mij dan ook even voorstellen, Ruben, 19Jaar, hobby's bezig met eigenlijk alles wat rijd.. Mijn eerste auto heb ik gekocht voordat ik mijn rijbewijs had om eerst flink te genieten van wat vermogen onder de kont. Zo is hij weg gegaan (via mij nog te koop 1500€) Leuke brock b1 wieltjes, Recaro interieur erin gezet met stoelverwarming, en heerlijk laag zoals het hoort.. 2liter, 150pk+ heel leuk, maar niet als je veel kilometers maakt. Auto kort geleden ingeruild, voor een megane coupe op g3.. Nooit moeten doen, zo'n franse auto. Auto bedrijf had de kap open gehad maar niet goed dicht gedaan, na 2minuten gebeurde dit; Gelukkig weer om mogen ruilen en geld terug gekregen, zelfde week een polo gekocht! __________________________________________________ _______________________________ POLO __________________________________________________ _______________________________ Zonder spijt, een heerlijk standaard polo'tje..Hier alleen even velgjes gespoten, en NL sticker en Polo letters van klep gehaald.. typisch auto'tje van een net vrouwtje oranje knippers, die nog net mee kunnen tot het einde van het WK. al een beetje wezen poetsen. roestige trommels. al ontdaan van letters polo & NL stikker, wat een heerlijk werk. binnenkant in nieuwstaat, geen instapschade oid. de mooiere voorbumpers vind ik. Plannen; -Schroefset -Witte knipperlichten -Achterruiten blinderen -Embleemloze grill -Motorkap-bra -Korte antenne -Subwoofer op plaats van reservewiel Twijvelaartjes; -Heldere koplampen, knippers&koplampen aan elkaar -Polo 6n2 achterlichten Graag mening over velgen, verbreed staal wit coaten blauwe rand/ Lenso BSX goud of zwart / Brock, steffans oid? Clean en netjes word het, geen rare bumpers eigenlijk net als mijn calibra..wel laaaaaaááág __________________________________________________ _______________ wat al gedaan; -Letters polo verwijderd kofferklep -NL Sticker verwijderd -Achterruiten geblindeerd -Staal gespototen -Gepoetst foto's met achterruit komt nog.. Last edited by Rubenn : 21-06-2010 at 12:49. |
|
||||
|
||||
Welkom!
|
|
||||
|
||||
Welkom hier!
|
||||
|
||||
danku danku
|
|
||||
|
||||
nu ook achterruitjes geblindeerd,
gelukkig ook netjes over de achterruitverwarming heen, soms blijft daar net wat lucht onder zitten helaas.. nu moet de auto echt omlaag! volgende week maar een schroefsetje |
|
||||
|
||||
Een kleine tussen update'je heldere origionele VW knippers(met dank aan Tim, bekent van de rode mk3 met RM's & vr6 Highline)
meteen erin zetten natuurlijk morgen eindelijk schroefset halen! dat is voor mij heeull wat spannender als wat nederland vanavond doet.. |
|
||||
|
||||
okay okay, Nederland heeft gewonnen..........joepie.
Heb je je setje al? hahahaha
|
||||
|
||||
Quote:
zeker weten! bij stroevemotorsport, hier eigenlijk bijna om de hoek op een half uurtje achter vrachtwagens rijden.. Kwaliteit van lasnadel, sleuteltje, veren, rubbers, schroefdraad ziet er nog beter uit als ik had verwacht! Hun ervaring met dit setje was beter als dat van v-maxx die hun ook leveren. Ik ben benieuwd! morgen gaat alles eronder! |
|
||||
|
||||
welkom.
|
||||
|
||||
Jakkes, die dingen blingen.....
|
||||
|
||||
Quote:
haha als het maar laag gaat. van het weekend was het er helaas niet van gekomen ze te monteren.. nu word het woensdag of donderdag even kijken wanneer hij op de brug kan |
|
||||
|
||||
Vandaag Bestelling bedaan, woensdag kan ik het spul ophalen;
deze koplampen, komen nogwel even wit knipperlicht in.. zodat de oranje goed weg is! Ik wou geen foute angel eyes, maar wel heldere lichten.. en knippers aan koplampen vast!dit ideaal dus.. En heb nog een Embleemloze lamellen grill besteld, en een Motorkap bra ik hoop alleen niet dat de lichten té tjoewnirig gaan lijken, maar gewoon normaal helder met knippers er aan vast.. |
|
||||
|
||||
Ik ben even weg geweest, een paar dagen maar het is wel iets hihi :mrgreen:
Zaterdag is het schroefset eronder gekomen; Voorkant was zo klaar en paste perfect, achter ging iets moeilijker de rubbers die zorgen dat de boel niet gaat kletteren waren ruim 3cm te di :shock: Dit opgelost, gemonteerd en meteen rondje gereden natuurlijk! Stuiteren op binnenwegen valt me iets tegen maar op asfalt en kleinere hobbels en drempels is het meer dan boven mijn verwachtingen! Ik heb niks te klagen. Vanaf zaterdag gaat hij elke keer een stukje lager al net zolang tot hobbels&bobbels niet meer grappig zijn Voorkant staat al goed, achterkant gaat nog lager :mrgreen: één ding is zeker, kwa looks is het een heeeeeeeeeeeeeelle stap vooruit! En de auto oogt nu al een stuk beter! ik ben alleen nog steeds zelf bang dat de heldere lichten niet gaan staan bij de Bra & mijn kleur blauw.. maar FOUTE angel eyes zie ik ook niet echt zitten, al zijn die wel donker van kleur.. of geeft licht en donker juist een mooi contrast? knipperlichten staat juist heel mooi in het blauw, maar dat is maar een klein lampje... :SCRATCH: hmmm lastig Morgen/straks komen foto's! |
|
||||
|
||||
Foto's Schroefset;
before; (ja dat zijn die halfords mega grote dobbelstenen!) after;(ik krijg er nu helaas geen eentje meer tussen..) __________________________________________________ _____ mijn grote vriend wou en moest er persee op,, en ook gewoon blijven zitten.. Beesies pret; Last edited by Rubenn : 06-07-2010 at 23:16. |
|
|||
|
|||
Ziet er netjes uit man!!
Dikke hoepels zullen hem meteen enorm goed doen!!!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
komt eraan, eerst morgen koplampen , grilletje en bra halen |
|
||||
|
||||
Tijdje hier niet gepost.. die bestelling hoor ik maar niks van. Ook door school niet echt verder kunnen gaan met polo.. wel ff geinig updeetje
zo wezen spelen met (zij) knipperlichten en achterlichten.. Ruitenwissertje is eraf & korte antenne met wel erg goed resultaat vind ik.. al zijn de knipperlichten en achterlichten wel erg donker.. Toch schijnen ze nog perfect door! heb wel achter 10watt lampjes ipv 5watt.. Meer doe ik niet om het verschil met remlicht groot te houden(21watt) (zie alleen net op foto dat m'n grilletje er nogal scheef in zit) Oops Last edited by Rubenn : 07-10-2010 at 11:53. |
|
||||
|
||||
update;
Rims zelf gepolijst, harten zwart, ietsje verder omlaag.. 6n2 achterlichten, en op 1 sticker na stickers verwijderd.. stootstrips verwijderd To do; spuitwerk(roest, 6n2 of clean kofferklep, slotlozehandgrepen), witte knippers(smoken) + US, spuitwerk, 6n2 stuurtje, 6n2 daklijsten,CV, creme leder, dakje zwart wrappen? |
|
||||
|
||||
Zow!Da's een hele verbetering!
|
||||
|
||||
Een heel stuk beter inderdaad erg mooi zo van achter