![]() |
|
||||
|
||||
![]() Verkocht
'10 Skoda Yeti '95 Golf GT Last edited by arnus71 : 19-11-2011 at 14:29. Reason: toevoeging info advertentie |
|
|||
|
|||
![]() heyyyy dat is esther haar oude auto
![]()
|
||||
|
||||
![]() heeft potentie om een nieuwe forum hoer te worden
![]()
|
||||
|
||||
![]() zitten er verder nog slechte plekken aan de auto?
en roestpuntjes enz...??
|
||||
|
||||
![]() De auto heeft her en der wel een roestpuntje, maar geen 'rotte' plekken. Een goede schuurbeurt en laklaag zou al voldoende zijn. Wel zitten er onderaan de achterste wielranden aan beide kanten een plek, maar die zijn minimaal en kunnen vrij gemakkelijk behandeld worden.
|
||||
|
||||
![]() ik heb misschien wel intresse, is 1450,- zonder velgen de uiterste prijs?
of kan daar nog over gepraat worden? zou evt, wel een keer willen komen kijken.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() degene die 1450 betaalt krijg nog een kleine schat onderdelen bij, is zeker de moeite waard
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zie op 1 van de foto's (tenminste dat lijkt zo) dat er bij de linker achter krik steun en paneel een deuk zit, klopt dat?
Heb je ook nog een foto van de die bijgewerkte deuk aan de rechterkant? Bodem en dorpels verder wel hard?, kriksteunen ook nog goed? |
|
||||
|
||||
![]() klopt dat daar een deuk zit ja. Ik zal morgen foto's maken van de rechter kant als het licht is. Bodem en dorpels zijn goed.
|
||||
|
||||
![]() Hee, een ouwe bekende
![]() oh en volgens mij ben jij al de 5e eigenaar.... Last edited by Gertjan : 25-10-2011 at 16:32. |
|
||||
|
||||
![]() Aangezien de foto's allemaal in het album staan graag daar verder chatten en hier Arnoud gewoon de kans geven zijn auto te verkopen.
|
|||
|
|||
![]() intresse in inruil
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sorry, geen inruil - 1 auto moet eruit...
|
||||
|
||||
![]() Niemand zin in een leuk projectje? Golf 1 met kleine achterlichten, origineel nederlands, 16V KR, dikke uitlaat, schroefset, BBSen met nieuwe banden, wegenbelasting vrij, bla bla... had toch een serieuze koper verwacht
|
||||
|
||||
![]() Ik wel!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() nu 2 wielen opties:
1450,- met 13 inch staal 1750,- met de BBSen