|
|||
|
|||
polo 1 '77
Te koop, te Limburg BE
polo 1 1300cc. Zo meenemen 800eur Last edited by benquattro : 21-03-2012 at 11:52. |
|
|||
|
|||
sorrie voor de slechte advertentie,
ben niet zo voor het soort mensen dat een auto koopt en alles vraagt over het net, en dan na het kijken toch niet vonden wat ze zochten. Het is een 1300mh blok met motorfietscarbs, nieuwe distributieriem, nieuwe pakking, nieuwe pomp, nieuwe spanner, nieuwe remleidingen, nieuwe bumpers, .. Er is nog werk aan het interieur (het tapijt is weg), hij begint op 3 plaatsen oppervlakkig roest te vertonen (aan de voorste zijflanken, de achterste wielranden en onder het raam aan de kofferklep) verder is hij roestvrij. Dit zijn recente fotos en de auto ziet er nog heel goed uit. 1800 betaald vorig jaar, onder de 1000 doe ik hem niet weg, reden dat hij weg gaat is omdat dit mn woon-werk auto is, heb een a4 gekregen en onderhouden van een golf 1, polo 1 en busje van 67 begint veel te worden samen met het rennoveren van een huis. |
|
||||
|
||||
hoe zit het met roest onder de spatborden,baterijbak ? vanwaar ben je juist ergens
|
|||
|
|||
spatborden beginnen lichtjes te roesten (komt net roest door) batterijbak is behandeld en gelast geweest. ben van Zolder Be
|
|
|||
|
|||
De golf gaat er ook uit moeten gaan, beesje staat buiten ... kan het niet meer aanzien
|
|
|||
|
|||
Quote:
Foto's van het golfje
|
||||
|
||||
Ik heb je Polootje aangeprezen bij een bekende van me... Ben benieuwd!
Groet, Geert
|
|||
|
|||
dank Geert
|
|
|||
|
|||
Interesse?
Polo mag weg voor 1000eur zo meenemen. Geen plaats |
|
||||
|
||||
Weet je toevallig hoeveel het kost om die naar Nederland in te voeren?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Kenteken keuring + kenteken platen ongeveer 140 euro |
|
||||
|
||||
is de polo er nog?