![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb vandaag stuurbekrachtiging in mijn cl'tje gebouwd. Nu is het zo dat de poelie van de Stuurbekrachtiging verder naar buiten steekt, een poelie dikte verschil met die van de waterpomp dynamo en krukaspoelie die lopen in één lijn.
Ik heb wel een dubbele KP maar die is vrij groot, als ik die monteer dan loop mijn Vsnaar die naar de SB gaat tegen de WP aan! is er ook een kleinere poelie verkrijgbaar? Hebben meer medeforumers hier last van gehad! Greetz.. Lesley Last edited by Lesley : 04-11-2011 at 18:34. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hallo er komt op krukaspoelei een lossepoeli .. die drijft aleen de stuurpomp dan aan ,, vrgr gooigolf |
|
|||
|
|||
![]() oke.. en weet je welke ik moet hebben? zal dan wel een kleinere zijn ivm het aanlopen tegen de KP!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hallo heb hier nog een sloopblok ,, zal even kijken hoe het voor jou zit ,,, vrgr gooigolf |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thanks ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo ..
even zoeken op deze site ... staan wel foto,s bij hoe het zit ben er laatst 1 tegen gekomen .. heb hier een 2h blokje .. daar loopt de waterpomp en stuurpomp over 1 riem .. vrgr gooigolf |
|
|||
|
|||
![]() kijk wel ff rond..
Last edited by Lesley : 04-11-2011 at 17:27. |
|
|||
|
|||
![]() Iemand foto's hoe het zou moeten zitten met de dubbele poelie?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die poelie waar die riem om zit is voor de SB ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja dit is hem ..
zo hoort hij ..met dubble poeli .. vrgr gooigolf |
|
|||
|
|||
![]() [QUOTE=Mr. Lee]Die poelie waar die riem om zit is voor de SB
![]() thanks ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hey kerel heb jij er dan geen dubble op zitten . zal eens kijken of ik wat vinden kan .. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een dubbele poelie op de waterpomp zitten voor de stuurbekrachtiging,die riem loopt over 3 rollen.
Die van de dynamo loopt ook over de waterpomp dmv een vrijloop. |
|
||||
|
||||
![]() let wel op het type krukaspoelie(trillingsdemper) en poelie voor stuurbekrachtiging. Dit is niet voor alle type motoren gelijk. Om welke motorcode gaat het hier? dan kan ik ff voor je in Etka kijken.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het gaat om een 1600 CL van 92, een PN |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoop dat het de goede is die ik nodig heb voor de SB, wacht even op antwoord van Bumper83 |
|
|||
|
|||
![]() Heb een te grote dubbele poelie erbij met nr: 068105255 E
|
|
||||
|
||||
![]() V-riem poelie(krukaspoelie) voor jou moet nummer 026 105 255 hebben en de kleinere poelie die hier weer inkomt heeft nummer: 055 105 255 J
De extra poelie die op je huidige waterpomppoelie moet komen heeft nummer: 027 121 031 A Dit zijn de poelie's die je nodig hebt bij een PN blok met stuurbekrachtiging.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Helemaal geweldig.. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Deze poelie met VAGnr. (027 121 031 A) is moeilijk te krijgen/ vinden!
|