|
||||
|
||||
tuners in zuid holland?
hoi,
zijn er nog goede tuning bedrijven in de buurt van zuid holland of zuid holland zelf. bedoeling is om de gti 16v uit '95 op te peppen, en dan zal het gaan om chippen andere nokkeas enz. wil het geen richting de 180 a 190pk brengen. een turbo erop zal helemaal top zijn maar ben bang dat buiten de extra centen veel meer aanpassen wordt? bolku hoor ik wel goede dingen over maar zit helaas voor mij aan de verkeerde kant van het land grr. |
|
||||
|
||||
Extreme tuning Poeldijk misschien? Heb er zelf geen ervaring anders dan dat ik er elke dag langsrijd.
|
|||
|
|||
pm'tje verstuurd
|
|
||||
|
||||
ik laat alles doen bij atec tuning. Veel gekke projecten worden daar gedaan. En de mensen die er werken hebben echt overal verstand van. Best een aanrader.
Groeten Dennis |
|
|||
|
|||
Ik heb wel ervaring mee met extreme tuning.
Ze leveren goed werk af maar het kost ook wat. Een collega heeft er ze golf4 gti laten chippen en een miltec uitlaat er onder laten zetten. Die heeft nu 205 pk
|
||||
|
||||
Auto verkopen en een VR6 kopen?
|
|
||||
|
||||
Denk dat je met de 16v sneller onderweg bent...
|
|||
|
|||
Atec hoor ik ook goede verhalen over, zit in ridderkerk dacht ik
|
|
|||
|
|||
Quote:
Waarom moet iedereen toch altijd als ze extra vermogen willen meteen een andere auto kopen ? Ik vind het juist veel cooler als ze een 16v of wat flink aanpakken met ' ouderwetse ' tuning |
|
||||
|
||||
Ik vind zelf een aangepakt 16V blok ook leuker, maar financieel is het waarschijnlijk 9 van de 10 keer beter om een blok met een hoger basis vermogen te nemen... Is ook wel in te komen, maar ja.