|
|||
|
|||
lowrider23`s verkooptopic !
Hierbij verkoop ik wat zeer nette onderdelen in verschillende categorieen voor mijn zeer goede vriend VAGSPASS !
Zeer net stuur van een Lupo 3L, center onlangs herspoten, claxon ontbreekt . Met BBS logo ; 150 euro . Zonder BBS logo ; 145 euro . Aangepast voor een dunne naaf, dus past op oa de Golf I & II ! URL=http://imageshack.us/photo/my-images/819/dsc01483li.jpg/] [/URL] Schadevrije centercaps, van een Passat 35i, enkel voor 15 inch . 10 euro . 3 achterste veerpoten van het merk VMaxx, geschikt voor Golf I . 25 euro per stuk, of 60 euro voor alledrie . Hieronder even een overzichtje met specifiek onderdelen voor Golf II ; Setje lederen hoofdsteunen . 15 euro . Diverse spiegels in goede staat . 5 euro per spiegel, voor de sets 10 euro . 6 sets originele achterlichten, in goede staat . 10 euro per set . Aantal schuifjes tbv de verwarming . 5 euro per schuifje . Set FOG mistlampen . 15 euro voor deze set . King sportstuur, in nieuwstaat . 75 euro . Diverse centercaps . 5 euro per centercap . Verschillende deurpinnetjes . 3 euro per deurpinnetje . Keuze genoeg zoals je ziet ! Zoek je iets wat bovenstaand vermeld staat ? Twijfel niet en stuur een PM`etje naar VAGSPASS, of meld het in dit topic, dan neem ik contact op met Hans alias VAGSPASS ! Last edited by Tjaap : 09-10-2011 at 09:09. |
|
|||
|
|||
Klopt ! Dit zou een moderator even moeten aanpassen ! Ik had dit probleem van de week ook !
|
|
|||
|
|||
Quote:
relax even hee lowrider is nieuw hier,en heeft een ernstige spierziekte. hij is helemaal gek van vw-audi,en heeft veel tips en positief commentaar nodig ik ken hem zeer goed en weet dat hij heel positief in het leven staat,dus laten we hem daar in steunen.
|
|||
|
|||
zijn droom is eindelijk uit gekomen en heeft sinds van de week een eigen golf.
al zal hij daar nooit in kunnen rijden vanwege zijn ziekte. hij mag van mij spullen verkopen en de opbrengst is voor hemzelf. hij wil graag een setje bbs rm onder de golf. dus nogmaals relax en laten we hem zoveel mogelijk helpen
|
|||
|
|||
stuff
Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
|
|||
|
|||
stuff
Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us nogmaals sorry voor mijn felheid ik zit allang op het forum en vind dat jullie het allemaal erg goed regelen. ik hoop er toch enig begrip is voor mijn reactie
|
||||
|
||||
Zijn die veerpoten met veren? en welke verlaging heb je dan?
Plus passen die op een polo 86c?
|
|||
|
|||
Ik heb Hans deze vragen even doorgestuurd, die heeft ze liggen namelijk ! Hij geeft je zo spoedig mogelijk antwoord .
|
|
||||
|
||||
Hoihoi ik heb interesse in een mk1 raamslinger,
alleen staat er geen woonplaats bij? afhalen opsturen mogelijk ? |
|
|||
|
|||
Alles in dit topic ligt in Hoogerheide !
Afhalen is mogelijk, opsturen waarschijnlijk ook wel . |
|
|||
|
|||
veerpoten
Quote:
what you see is what you get! 3 nieuwe achterste schroefpoten van een golf 1 1xcompleet 1x-hulpveer 1xzonder veerpakket. of het op een polo past ik weet het niet hoor,effe navragen aan de 1 of ander,succes
|
|||
|
|||
slinger
Quote:
opsturen is geen enkel probleem. laat me maar een bod weten
|
|||
|
|||
en toen was het weer stil,.........
|
|||
|
|||
Hmmm, inderdaad .. Maar even een upje !
|
|
|||
|
|||
kom op jongens,..
wie gunt christian een setje bbs rm,doneren mag ook!!
|
|||
|
|||
graag wil ik weten hoe groot da stuurke is en ook ne prijs is voor in ne golf 2 maar ik rij graag met en klein stuurke mag langs PB
|
|
|||
|
|||
oud setje spiegels zijn verkocht!!
|
|||
|
|||
pb
Quote: