|
|||
|
|||
Clifford Concept 300 inbouwen WIE ?
Nah na aanraden van vrienden toch maar een clifford alarm gekocht
stond voor een redelijke prijs ergens te koop ( 2dehands) maar ja niet bij nagedacht dat je hem niet zomaar in kan bouwen wie of wie kan hem wel inbouwen ? wie kan het of kent iemand die dat kan voor niet al te veel geld ? |
|
||||
|
||||
doe je het voor de verzekering of voor jezelf
|
|||
|
|||
tis alleen voor mezelf
|
|
||||
|
||||
is het de klasse 2 of klasse 3 set??
en hij moet in je Golf1 komen??
|
|||
|
|||
tis een concept 300 klasse 2
alarm is helemaal compleet en moet in mijn mk1 komen belangrijkste is het aansluiten ervan want het schijnt nogal een gedoe te zijn met clifford vanwege de zwarte draden die er lopen |
|
||||
|
||||
zit er een beschrijving bij??
dan lijkt me dat niet zo'n probleem verder
|
|||
|
|||
als die erbij had gezeten had ik het zelf ook wel gekunt dat het is het probleem niet
maar er zitten 8 zwarte draden op en die draden schijnen draden te zijn voor de + en - en dat soort dingen maar ja welke zwarte is de goeie en het schijnt dat alleen een officieel inbouwstation de gegevens heb om hem aan te sluiten ik heb overal op internet al gezocht naar een inbouwschema maar nergens te vinden ze zeggen dat hij ook nog op een computer aangesloten moet worden om bepaalde dingen erin te veranderen Last edited by Wim_pie : 30-03-2005 at 13:33. |
|
||||
|
||||
Quote:
een kennis van me heeft zo'n zaak ik zal het eens aan hem vragen. je hoort morgen iets van me.
|
|||
|
|||
thnx
heb overal al gevraagt maar die prijzen zijn zo onwijs hoog niet normaal dan breng ik hem liever terug en steek dat geld in andere dingen |
|
||||
|
||||
Quote:
en het klopt idd dat je er een laptop aan kan/moet hangen om alles in te stellen en te regelen. Ook die weet ik wel voor je. zit in Rotterdam onder de van Brienenoord brug.
|
|||
|
|||
Mooi
maar is dat inbouwen ook dan ? en prijs ? whehehe ook rond de 3 a 400euro ? heb je een naam of telefoonnr of adres ? |
|
||||
|
||||
effe aan peter vragen...zit wel op het corradoforum en lupoforum...
maar die is niet zo dol op clifford meen ik.. corrado20vt@hotmail.com das zijn mail..
|
||||
|
||||
kreeg net bericht.
Quote:
|
|||
|
|||
en bussie wat kost dat bij hem dan dat inbouwen ?
bedankt richard ik zal hem effe emailen |
|
||||
|
||||
Quote:
Zal ik morgen even vragen aan hem.
|
||||
|
||||
http://www.clifford.com/guides/other.asp
Kijk hier eens. Ik zie dat het guides zijn. De schema's hebben hier wel gestaan.
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! Last edited by Jeff : 30-03-2005 at 17:48. |
|
|||
|
|||
nee gozer helaas zijn dat alleen handleidingen voor de instellingen maar niet voor de bedrading
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ze hebben er wel gestaan, want ik heb hier ook de schema's van mijn alarm 4 jaar geleden gevonden. Ik heb meerder schema's van Cliffords gedownload en enkele uit geprint.
|
|||
|
|||
hmmm niet toevallig dan ook die van de concept 300 ?
ik heb overal op internet gezocht maar nergens is er wat te vinden en wat jij zegt is zo raar want heb een aantal dealers gebelt en ze zeggen allemaal dat die gegevens alleen voor dealers te zien zijn en niet voor particulieren ik ben zo dom geweest om niet eerst goed te informeren maar ja nu is het te laat ervoor ik heb het alarm nu liggen en het moet er gewoon in maar heb geen zin in rekeningen van montage van 3 a 400 euro |
|
|||
|
|||
ik heb een schema gevonden :biggrin: :biggrin: :biggrin:
morgen maar effe kijken of het allemaal lukt hoop alleen niet dat ik alsnog een comp erop moet aansluiten om de instellingen goed te krijgen |