|
||||
|
||||
Mag dicht
Hopelijk zit er iemand op dit forum die me het antwoord kan geven.
Is er een verlagingsset voor een Audi 100 uit 1977, dit is het 2e type Audi 100 genaamd C2 of ook wel typ43. Ben al wezen rondspeuren maar kan niks vinden voor deze auto, het begint pas vanaf het 3e type Audi 100 (C3/typ44) vanaf 1982 of jonger. Heb Koni al gemaild, ebay / marktplaats afgespeurd en meerdere aanbieders e-mails gedaan maar tot nog toe zonder resultaat. Is er iemand die weet als er setjes te krijgen zijn voor dit type auto? EDIT; ben er reeds achter dat de originele voorpoten moeten worden omgebouwd en de achterste dempers gewoon vervangen worden voor andere exemplaren. Mag dicht, heb reeds genoeg info vergaard Last edited by vw-unit : 24-10-2011 at 14:17. |
|
||||
|
||||
Deze mensen al gevraagd? http://audi100.net/Shop/shop.html
Heeft een kennis van mij hoop spul gekocht voor zijn typ43, zat volgens mij ook een set veren en schokbrekers bij die iets lager stonden. Zal hem vanavond even bellen.
|
||||
|
||||
Quote:
Die had ik nog niet gehad, zal dr ff achteraan gaan. Quote:
Ja heb ik gemaild, zit nog te wachten op antwoord. |
|
||||
|
||||
Die mannen van Supro hebben een schroefset gemaakt voor een forumlid hier, zag er goed uit
Last edited by Audi1981 : 17-10-2011 at 16:11. |
|
||||
|
||||
iemand die nog andere bedrijven weet die deze setjes ombouwen naar schroefset?
|
|
||||
|
||||
supro indd.. die set van martijn is echt heel mooi
|
||||
|
||||
Klopt idd en het setje van Martijn is erg mooi maar is voor mij te prijzig.
Weet iemand misschien met enige zekerheid als anders de voorste inserts en achter de poten van bijv. een audi 100 typ 44 of die van een audi 80 typ 81 passen? EDIT; Mag dicht, heb reeds genoeg info vergaard Last edited by vw-unit : 24-10-2011 at 14:18. |