|
|||
|
|||
Golf II G60
Mijn golf g60 te koop
orgineel g60 vermogen circa: 230 pk Emming getuned en gereviseerd complete blok gereviseerd blok gebalanceerd bewerkte en gereviseerd kop G lader bewerkt en gereviseerd schrick nokkenas 276 aangepaste en gereviseerd versnellingsbak eps 4-1 spagettie spruitstuk (rvs) compleet 63mm eps uitlaat systeem (rvs) afblaas systeem gechipt (JD) 68mm poelie Grote Intercooler airco verwijderd Aangepaste luchtfilterbak diverse motor onderdelen gestraald 8cm koni verlaagd (hardheid verstelbaar) 17inch mak sting velgen met goede toyo proxis xenon verlichtig 8000k met grootlicht heldere kruiskoplampen rood/witte achterlichte bonrath grill gepolijste veerpootbrug orgineel g60 interieur (dus geen leer of recaro) drukmeter ingebouwd sportstuurtje geboorde en geventileerde schijven grotere remklauwen (gereviseerd voor + achter) green stuff blokken achter remmerij is nieuw stalen remleidingen rondom airbrush op tankklep (orginele nog aanwezig) Gepolijste Slotloze deurklinken verder opties abs elektrische ramen elektrische spiegels schuifdak klasse 3 alarm met certificaat Elektrisch in hoogte verstelbare koplampen zeer nette auto, zonder roest of deuken krassen zit zeer strak in de lak! winter nooit buiten geweest prijs 6500 euro inruil mogelijk! liefst tdi... maar mag ook wat anders leuks.. als er vragen zijn hoor ik het wel zal vast wel wat vergeten zijn {edit by marco, taalfouten verwijderd}
Praise The LowRiders Last edited by Marco : 03-11-2004 at 23:48. |
|
|||
|
|||
Is nog een prachtige wagen.
Ook goede prijs. Van waar in Nederland ben je? Ik woon in België en ben al een tijdje op zoek naar een Golf II G60. |
|
||||
|
||||
Hoeveel kilometers heeft ie erop staan?
|
|
||||
|
||||
Zal inmiddels wel verkocht zijn denk ik? Topic is van november 2004...
|
||||
|
||||
Quote:
Assen... |
|
||||
|
||||
ben ik ook bang voor, maar een vriend van me zou er serieus belang bij hebben als die er nog staat
|
|
||||
|
||||
Gezien het aantal posts van hem denk ik dat je beter een e-mail kunt sturen.
|
||||
|
||||
yup, doek
|
|
||||
|
||||
die auto heeft ie al een paar maanden geleden geruild tegen een Golf 3 TDI en nu wil ie weer wat anders.