|
|||
|
|||
Aankoopadvies gevraagd
Hallo allemaal..
Mijn vriendin en ik zijn net wezen kijken bij een Seat arosa uit 2000 Het is een 1.4 automaat met 230.000 km gelopen. De beste man vraagt er €2000,- voor.. http://link.marktplaats.nl/531164289 Wat denken jullie ervan?
Daily: Bora TDI 1974 Yellowbug (Sold) 1969 Karmann Ghia Last edited by de Rooij : 06-03-2012 at 18:24. |
|
|||
|
|||
heel veel geld voor zo'n arosa met zo'n km stand!
|
|
||||
|
||||
zou zelf nooit voor de eerste series arosa gaan puur op uitstraling en interieur. betaal dan iets meer en haal een lupo Die tellers zijn veel "frisser" en uitstraling is ook veel moderner.
of een tweede lichting arosa. ik liet hem staan en ging liever voor deze http://link.marktplaats.nl/535914448
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 06-03-2012 at 17:58. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Thnx voor de reacties..
Mijn vriendin moet een automaat hebben omdat ze een aantekening heeft op haar rijbewijs.. Zijn dit wel betrouwbare automaatjes? Stel dat ik er 1750 voor betaal is dit dan nog te veel?? Ik heb een budget van ongeveer 2000, liefst iets minder ;-) Mochten jullie nog een tip hebben?? Het moet een automaat zijn met stuurbekrachtiging Alvast bedankt
Daily: Bora TDI 1974 Yellowbug (Sold) 1969 Karmann Ghia Last edited by de Rooij : 06-03-2012 at 18:06. |
|
||||
|
||||
Richard heeft het al mooi omschreven, een Lupo is gewoon een stuk tijdlozer.
Maar vaak wel aan de prijs. als je gaat kijken wat je voor andere auto's betaald in die klasse. Maar dan betaal je natuurlijk voor de naam en kwaliteit van VW. Wil je iets goedkoper zo'n ding kopen dan is een Arosa een leuk alternatief. Je zou er zelfs nog Lupo achterlichten in kunnen steken als je wilt. Het enigste kwaaltje dat ik van weet bij Lupo's, Arosa's en Polo's is de bak. Die schijnen het snel te begeven. Maar of dit ook voor de automaatbak geldt is mij niet bekend.
|
||||
|
||||
Wij hebben destijds gekozen voor de Arosa. Puur omdat deze wat minder gewild is, en dus een stuk prettiger geprijsd als het broertje Lupo.
Diegene die jij aangeeft, vind ik persoonlijk gezien leeftijd en km stand, vrij stevig aan de prijs.