|
||||
|
||||
75er Swallowtail
|
||||
|
||||
Dat interieur ziet er echt super uit voor de leeftijd!!
Geen gekke auto, nu de prijs nog!?
|
|||
|
|||
Nice, die wil ik wel voor de juiste prijs! (wie niet...)
|
|
||||
|
||||
De verkoper is iemand van de Original Golf 1 IG, € 2500,- wil hij ervoor hebben, d.w.z. als iemand uit zijn kennissenkring, waaronder ik, die auto zou kopen, hoeveel hij ervoor aan anderen, hem onbekende personen vraagt zou ik niet weten.
Ik heb die auto trouwens nog niet i.r.l. gezien, dus weet er verder ook niks over.
|
|||
|
|||
Als de veiling afloopt over 3 dagen op slechts bijv. 1200.-, dient hij de auto gewoon te leveren voor dat bedrag, dat is toch het hele idee achter ebay? Dus wellicht dat je hem op deze manier goedkopie kan krijgen.
Hip interieurtje trouwens
|
||||
|
||||
Droom maar verder...als hij zo niet krijgt wat hij ervoor wil hebben gaat die auto gewoon niet weg. Het zou me ook wat zijn, als je als verkoper bij afloop van de termijn je auto MOET leveren voor het eindbedrag wat veel minder zou zijn dan wat je zelf ervoor in gedachten hebt, zou niemand meer wat op ebay te koop aanbieden.
|
|||
|
|||
Quote:
Als je ebay pagina goed bekijkt staat er onder het geboden bedrag : Mindestpreis nicht erreicht |
|
|||
|
|||
Quote:
Zo is er toch al veel verkocht En ja, dan MOET je... je gaat een overeenkomst aan. Natuurlijk kun je nu een minimum-bedrag instellen, wel zo fijn! |
|
||||
|
||||
Quote:
O.K., dat wist ik niet, heb zelf tot nu toe alleen maar 'n enkele keer wat via ebay gekocht, niks verkocht, heb er verder geen ervaring mee. Quote:
Dat heeft hij dus ook al gedaan Quote:
dus zal hij die wagen alleen hoeven te leveren als hij zo het minimale bedrag wat hij ervoor in gedachten heeft krijgt, anders niet.
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Der Typ Siebzehn : 12-10-2011 at 22:01. |
|
|||
|
|||
minimale prijs van 2500,- bij deze bevestigd
|
|
||||
|
||||
Iemand een idee waar deze auto staat dan?
|
||||
|
||||
Hückelhoven (maar dat staat als je goed kijkt ook al in de adv. naast "Artikelstandort") Kreis Heinsberg, Deutschland, kort van de grens met hier in Zuid Limburg.
|
||||
|
||||
Oké bedankt kon het adres zelf niet vinden.
Het is niet zo heel ver rijden dus misschien maar eens een bod doen