![]() |
|
||||
|
||||
![]() er staat zo'n setje op internet waar ik interesse in heb voor mijn golf mk1
iemand ervaring met zoiets kijk even op de link http://auto-diversen.marktplaats.nl...%2B 4VB4M&df=1 alvast bedankt voor de reaktie
|
||||
|
||||
![]() Daar ben ik ook wel eens benieuwd naar
![]()
|
||||
|
||||
![]() Is een set uit een corsa c volgens mij,zo aan het stuur te zien.
Volgens mij hebben ze een potmeter eraan gefabriekt,om het snelheidssignaal te simuleren. Naarmate het signaal hoger word neemt de bekrachtiging af. |
|
||||
|
||||
![]() ja ben ook benieuwd naar afkomst
![]() ziet er erg goed en compackt uit .. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() volgens mij rijd corne [ bivw 16v-g60] hier mee in zijn rally, als ik het goed heb.
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() waarom niet gewoon orginele stuurbekrachting ??
|
||||
|
||||
![]() Waarsch. door uitvallen als de motor uitvalt? en het veranderende sturen als je vaart maakt?
|
||||
|
||||
![]() Dit is een stuk lichter dan hydraulische bekrachtiging en kan inderdaad snelheidsafhankelijk gemaakt worden.
Ik heb een complete golf 1 set liggen, maar zit er ook over na te denken om deze te vervangen voor electrisch |
|
||||
|
||||
![]() Moet zoiets niet ingeleerd worden dan?
|
||||
|
||||
![]() ik had begrepen (vogens de mp adv.) dat het aansluiten en klaar is
|
||||
|
||||
![]() ik heb t ook al eens gezien op een stuurinrichting voor een polo van voor 1994. Stond op ebay te koop, 800 euro... Maarja was wel plug and play want t hoorde in de auto.