|
||||
|
||||
Remmen golf 1
Standaard heb ik op me golf 1 diesel massieve schijven met blokken die meer voering hebben. Nu heb ik begrepen dat ik ook geventileerde schijven kan monteren met blokken met iets minder voering (gti remmen).
Nu lees ik overal dat ik het beste zimmermann schijven kan nemen. Ik zie door de bomen het bos niet meer, welke zijn de juiste op mijn golf? http://www.ebay.de/sch/i.html?_from...EN+VA+VW+GOLF+I Hier staan alle soorten die kunnen passen. Ik heb de remklauwen erop zitten waar het nieuwe type blok in past, dus niet die kleine vierkante blokjes. |
|
||||
|
||||
http://www.ebay.de/itm/ZIMMERMANN-S...=item3cb22888a8
Deze moeten passen! geventileerd 20mm diameter 239 mm Gr Jan
|
||||
|
||||
Let op !
Is een prijs per stuk volgens mij!?
|
||||
|
||||
Quote:
Dus je weet zeker dat het deze zijn? van een cabrio? Waar zit het verschil in? Volgens mij zijn ze per 2, zo te zien bij de informatie. Het verwarrende is dat Bolku.nl maar 1 soort schijf met blokken heeft voor alle golf mk1. en op ebay staan er 5 verschillende soorten. |
|
||||
|
||||
Ik zie het al, die eerste 2 zij van een andere leverancier.
Ik moet natuurlijk de innenbeluftet hebben. http://www.ebay.de/itm/ZIMMERMANN-S...=item230eb28bd5 |
|
||||
|
||||
Advertentie 1 2 en 3 zijn allemaal dezelfde geventileerde schijven 20mm dik
Advertentie 4 en 5 zijn massieve schijven 12 mm dik.
|
||||
|
||||
In combinatie met n mooie set remblokken remt dat erg goed hoor!
|
||||
|
||||
Quote:
Je zal even op je klauw moeten kijken als er VWI (VW1) opstaat ga je geen geventileerde schijven kwijt kunnen, bij VWII (VW2) kan je beide (geventileerd en massief mits de juiste blokken bij de schijf) kwijt. Zowel VW1 en 2 hebben beide dezelfde vorm remblokken, wat jij omschrijft als 'nieuwe type blok'.
|
||||
|
||||
Quote:
Thank, hier heb ik wat aan. Staat gewoon op de remklauw? |
|
||||
|
||||
heb even het wiel eraf gehaald, er staat VWII op. Dus dan passen geventileerde schijven neem ik aan?
|
|
||||
|
||||
Ja , dan is het geen probleem.
|
||||
|
||||
De meneer van de ebay winkel maakt er wel een probleem om en zegt dat die combinatie nooit is geleverd op een golf 1 1.6 diesel van 1982. Hij wil graag OEM nummer van mijn schijven en blokken. Dus heeft iemand de onderdeelnummers van de massieve schijven en de remblokken wat in een VW2 remklauw past? Dankjewel.
|
|
||||
|
||||
Je wil toch geventileerde schijven , dan kun je hem beter die oe nummers geven.
Hier zijn beide nummers. Massieve schijven: B321 615 301 / remblokken: B191 698 151 J Geventileerde schijven: B321 615 301 C / remblokken: B191 698 151 G Gr Jan.
|
||||
|
||||
Volgens mij tikt die man niet 100% heb hem 3 mailtjes gestuurd met die juiste nummers maar wilt niet dat ik ze bestel:S
|
|
||||
|
||||