|
|||
|
|||
Seat Cordoba Cupra '00, MOET WEG!
Beschrijving van adverteerderSeat Cordoba 1.8t cupra
Kilometerstand: 182.792 km Carrosserie: Hatchback (3 deurs) Brandstof: Benzine Bouwjaar: 22-06-2000 Transmissie: Handgeschakeld Kleur: Blauw Motorinhoud: 1.781 cc Aantal cilinders: 4 Vermogen: 115 kW (156 pk) Gewicht: 1.111 kg Gemiddeld verbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8) Motorrijtuigenbelasting: 111 - 126 per kwartaal BTW/Marge: Marge (Bedrijven kunnen geen BTW terugvorderen van de belasting) APK: gekeurd tot 18-08-2012 Bijzonderheden: Recent een nieuwe FK schroefset gemonteerd t.w.v. 679euro Recent compleet laten restylen (alle deuken en krassen verwijderd) Bij 182xxx km Grote beurt gehad, distributie riem, rollen, vloeistoffen, filters etc. Nieuwe APK Opties en accessoires: Achterbank neerklapbaar ABS Airbag bestuurder Airbag passagier Airbags zij Antenne Audiovoorbereiding Boordcomputer Centrale vergrendeling Climate control Elektrische ramen voor Getint glas Gordelspanners Hoofdsteunen achter In hoogte verstelb. stoel(en) Lichtmetalen velgen Radio/cassette Radio/USB-speler Spiegels electrisch Spiegels verwarmd Stuurbekrachtiging Toerenteller Traction control Lederen bekleding 17inch lichtmetalen velgen met goede banden. Seat Sound system Vraagprijs: 3500euro Bel voor de actuele vraagprijs, auto moet weg! Auto mag op de brug (zelf regelen) bekeken worden. Inruil kleine diesel of belastingvrij/zuinige benzine mogelijk. Voor meer vragen Bel of Mail. Mvg Luuk Smits 06-10689685 Voor fotos zie: http://link.marktplaats.nl/477790861 Last edited by Sjakie56 : 28-09-2011 at 13:41. |
|
||||
|
||||
Mag ik vragen waarom hij op MP 450 euro goedkoper staat dan hier?
|
|||
|
|||
Quote:
Daarom moet je waarschijnlijk ook bellen voor de actuele vraagprijs!
|
||||
|
||||
De advertentie stond er net 6 minuten op , ik mag toch aannemen dat ie niet iedere 6 minuten 450 euro goedkoper wordt!?
Dan wacht ik nog even.
|
|||
|
|||
Quote:
heb de 06 al paraat!
|
|||
|
|||
Mijn excuus daarvoor. Had de advertentie niet volledig aangepast met kopieren.
Vraagprijs is 3500euro. Maar een goed bod is absoluut welkom. Auto is op werkdagen te bezichtigen in Venlo, Sweekends in Vorstenbosch. |
|
|||
|
|||
Verkocht!
|